Hva siger i tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i vildrede. Her for noget tid siden hyggede mig og manden os i dobbels sengen (info der ikke behøvedes,ved det) Vi har brugt regntøj her på det sidste da jeg ikke bruger andet for tiden. Selv følgelig sprang regntøjet, jeg var så på apoteket og hente en fortrydelses pille og tog den inden for 3 timer efter det var sket. Der stod så i pakken at den ikke var sikkert at pillen ville forhindre gravilitet. Siden er jeg så begyndt at være rigtig trat, ha det mærkeligt i underlivet lige som menses smerter, men der er ikke kommet noget, og her flere gange haft kvalme om morgenen og formiddagen. Jeg har testet 1 gang men da jeg ikke kan huske hvornår jeg skal ha menses igen, så ved jeg ikke helt om det er for tidligt at teste eller hvordan. Med de andre unger har jeg først kunne teste positiv efter at være gået 3 -4 uger over tid. Vi har jo så flere en 1 og 2 børn og havde jo egentlig planlagt at vente nogle år inden der skulle komme flere, men skulle der vare sket noget, så er den da også meget velkomen, men vil nu gerne vente da der er så meget ballade i familien lige fortiden pgs et dødsfald og arv og sådan ved ikke lige om jeg kan holde til alt den ballade, 3 ble børn, arbejde og en gravilitet.

Nå nu må vi jo se hva der sker, måske menses kommer alligevel, men så er den da lige om hjørnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Anonym trådstarter

ingen der vil svare overhovedet, så går jeg da bare i seng, skal alligevel tidligt op.

Natter med jer alle sammen der kigger ind :)

Anmeld

1. juni 2008

Tynen

Det bliver spændende at finde ud af - Men ved næsten ikke hvad jeg kan råd dig til udover at vente og tage en test.

Håber I finder ud af det :)

Anmeld

1. juni 2008

BellaT

Det kan jeg godt nok ikke svare på.
Men kan fortælle at jeg også havde en kort periode hvor jeg lige troede at jeg måske var gravid. Glemte lige et par p-piller:$. Havde ondt i underlivet, forsinket mens. osv.
Men mens. kom og jeg var ikke gravid. Ja, blev faktisk så nervøs at jeg tog en test. Som var negativ og et par dage efter kom mens.
Så måske er der intet "at være bange for":).

Knus fra Helle...

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

altså, hvis du har taget sådan en fortrydelsespille...er der så ikke noget med man begynder at bløde kort tid efter?

jeg må indrømme jeg er blank på det punkt, men sådan en pille er vel en form for spontan abort man fortager...uden at vide om der er noget.

ja jeg ved det ikke , jeg har aldrig prøvet??? (?)

Anmeld

1. juni 2008

BellaT

Loggidut skriver:

altså, hvis du har taget sådan en fortrydelsespille...er der så ikke noget med man begynder at bløde kort tid efter?

jeg må indrømme jeg er blank på det punkt, men sådan en pille er vel en form for spontan abort man fortager...uden at vide om der er noget.

ja jeg ved det ikke , jeg har aldrig prøvet??? (?)

Ja, jeg mener også at have hørt at hvis fortrydelsespillen har virket (forhindret uønsket graviditet) så kommer der en lille blødning. Men.. det er kun noget jeg har hørt fra en der har prøvet det for mange år siden. Ved heller intet egentligt.

Knus fra Helle...

Anmeld

2. juni 2008

Rasmine

Ja sorry, vidste heller ikke hvad jeg skulle svare igår.
En test ville være en go ide.

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

Jeg har ikke blødt overhovedet efter jeg tog den pille, kan ikke huske hva der stod i papirene og gemte dem selvfølgelig ikke lige da jeg nok regnede med at det hele var i orden. Jeg har testet 2 gange de er negative, men stadig ingen menses. Jeg havde lidt ondt for et par dage siden lige som om det var på vej men så holdt det op med at gøre ondt igen og ikke noget menses, kun en underlig for nemmelse der nede. Plejer et begynde at bløde med det samme jeg får ondt.

Men jeg må jo se tiden an og foråbentligt kommer der en løsning på den ene eller anden månede.

Tak fordi i svarede tøser, holder jer opdateret med hva der sker.

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

kan ikke helt forstå hvorfor du er anonym?
er det fordi du syntes spørgsmålene er pinlige eller er det fordi der ikke er nogen der må vide det er dig eller??

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

fordi jeg ikke har lyst til at folk ved det er mig. Kunne godt tænke mig at nogle folk kunne blive lidt forarvet over det hvis det viser sig at vi er gravide igen allerede når vi har det antal børn vi har så tæt på hinanden. Søgte lidt råd hos en veninde men hendes reaktion var at blive forarvet over at vi ikke har passet bedre på, men sys jo vi har gjord hva vi kunne for at forhindre gravilitet, men nu må vi jo se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.