Jeg er lidt i vildrede. Her for noget tid siden hyggede mig og manden os i dobbels sengen (info der ikke behøvedes,ved det) Vi har brugt regntøj her på det sidste da jeg ikke bruger andet for tiden. Selv følgelig sprang regntøjet, jeg var så på apoteket og hente en fortrydelses pille og tog den inden for 3 timer efter det var sket. Der stod så i pakken at den ikke var sikkert at pillen ville forhindre gravilitet. Siden er jeg så begyndt at være rigtig trat, ha det mærkeligt i underlivet lige som menses smerter, men der er ikke kommet noget, og her flere gange haft kvalme om morgenen og formiddagen. Jeg har testet 1 gang men da jeg ikke kan huske hvornår jeg skal ha menses igen, så ved jeg ikke helt om det er for tidligt at teste eller hvordan. Med de andre unger har jeg først kunne teste positiv efter at være gået 3 -4 uger over tid. Vi har jo så flere en 1 og 2 børn og havde jo egentlig planlagt at vente nogle år inden der skulle komme flere, men skulle der vare sket noget, så er den da også meget velkomen, men vil nu gerne vente da der er så meget ballade i familien lige fortiden pgs et dødsfald og arv og sådan ved ikke lige om jeg kan holde til alt den ballade, 3 ble børn, arbejde og en gravilitet.
Nå nu må vi jo se hva der sker, måske menses kommer alligevel, men så er den da lige om hjørnet.
Anmeld