Mærkeligt spørgsmål :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

lululupo

mayapigen skriver:

5 dage før mig

juhuuuu jeg fører så 5 dage, hi hi!!!! Jeg skal igang med prinsessens værelse i næste uge også, uhhh glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Hvis noget mod forventning skulle lugte grimt så kan man jo bare vaske det igen, men det tvivler jeg squ stærkt på.. og jeg har da læst flere indlæg herinde hvor der allerede er pakket taske til sygehuset flere måneder før (det har jeg så IKKE gjort overhovedet) - og der ligger tøjet jo i en taske... Jeg tror helt klart det er et temperamentsspørgsmål. 

Ja netop. Jeg venter også med tasken, men mere fordi jeg ikke aner hvad jeg skulle pakke i den...  Alle torriletprodukterne, morgenkåben osv. bruger jeg jo stadig, og med hensyn til tøj, har jeg ingen anelse om hvordan vejret er i juni - der er sikkert varmt, men du ved... Men jeg begynder ihvertfald snart at vaske, for så er der ro inde i mig mht. det.

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

juhuuuu jeg fører så 5 dage, hi hi!!!! Jeg skal igang med prinsessens værelse i næste uge også, uhhh glæder mig!

Det er så hyggeligt at lave værelset! Silas værelse er færdig her, men vi mangler dog lidt ting, som jeg også køber inden alt for lang tid... Ja det er snyd, så må vi se om du også føder før

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Ja netop. Jeg venter også med tasken, men mere fordi jeg ikke aner hvad jeg skulle pakke i den...  Alle torriletprodukterne, morgenkåben osv. bruger jeg jo stadig, og med hensyn til tøj, har jeg ingen anelse om hvordan vejret er i juni - der er sikkert varmt, men du ved... Men jeg begynder ihvertfald snart at vaske, for så er der ro inde i mig mht. det.

Jeg har skreet en liste..så langt så godt  Har fundet inspiration på www.min-mave.dk hvor der også står hvad man skal have med på barselshotellet når jeg har født.

Tænker at noget kan pakkes nu og så resten senere

Anmeld

11. april 2010

Sulajma

Jeg vaskede tøj og dyner, da jeg startede barsel hjemme. Dyner og bamser pakkede jeg bagefter ned i lufttætte poser og sugede dem flade. Jeg har netop i går pakket det ud, og det dufter stadig rent og friskt. Så nu er jeg klar...er 40+3.

Dyner og puder har IKKE godt af, at komme ned i pose hvorefter luften bliver suget ud !

Dun og fjer knækker simpelthen, min mor arbejder med kvalitets dyner- og bolig vare, og det fraråder de hos producenten.

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Sulajma skriver:

Dyner og puder har IKKE godt af at, at komme ned i pose hvorefter luften bliver suget ud !

Dun og fjer knækker simpelthen, min mor arbejder med kvalitets dyner- og bolig vare, og det fraråder de hos producenten.

Tak for den oplysning

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

Sulajma skriver:

Dyner og puder har IKKE godt af, at komme ned i pose hvorefter luften bliver suget ud !

Ja tak for den oplysning

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Jeg har skreet en liste..så langt så godt  Har fundet inspiration på www.min-mave.dk hvor der også står hvad man skal have med på barselshotellet når jeg har født.

Tak, så har jeg da noget at gå efter Det er som om man skal have en opskrift at gå efter, til alt med den lille ny haha

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Hvor finder du den liste henne? Jeg har kigget lidt på siden

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Hvor finder du den liste henne? Jeg har kigget lidt på siden

Se http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-1881192.htm 

Den er go!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.