Mærkeligt spørgsmål :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Hvornår i juni er det du har termin? Ja jeg har også lyst, tror du har ret, man vil bare gerne have alt klar og færdig til ankomsten. Man ved jo i præncippet aldrig hvornår det bliver  Men man glæder sig bare så meget, at man glæder sig til at vaske tøjet

ja ikk.... Har termin d 14/6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

dorthemus

Jeg er færdig med at vaske alt til den lille...også dyner og sengetøj, men jeg reder først sengen når hun er her  Da jeg er alene har jeg ikke lyst til at stå med en masse praktisk. Så vil jeg bare gerne være sammen med hende og lære hende at kende.

Anmeld

11. april 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Meen jeg spørger alligevel

Hvornår vaskede/vasker i jeres tøj, dyner mv. til de nyfødte, så det er klar til deres ankomst?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg tænker, at det måske kan blive støvet inden, hvis jeg vasker det for tideligt? Men omvendt skal det også bare stå klar. Jeg har nemlig 9 uger tilbage, inden min termin.

Vi begyndte at vaske et par uger før... Vi flyttede først i lejlighed ugen før termin, så det var først der vi kunne begynde at lave værelse osv... Min svigermor tilbød at vaske alt tøjet for os, så det var bare rigtig skønt.. Det kom op til os omkring termin...

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

ja ikk.... Har termin d 14/6

5 dage før mig

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Jeg er færdig med at vaske alt til den lille...også dyner og sengetøj, men jeg reder først sengen når hun er her  Da jeg er alene har jeg ikke lyst til at stå med en masse praktisk. Så vil jeg bare gerne være sammen med hende og lære hende at kende.

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg begynder selv snart...

Anmeld

11. april 2010

smokin

mayapigen skriver:

Meen jeg spørger alligevel

Hvornår vaskede/vasker i jeres tøj, dyner mv. til de nyfødte, så det er klar til deres ankomst?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg tænker, at det måske kan blive støvet inden, hvis jeg vasker det for tideligt? Men omvendt skal det også bare stå klar. Jeg har nemlig 9 uger tilbage, inden min termin.

har vasket det for længst - men har jo også 6 uger tilbage. Altså vaskede det i denne uge. Jeg har til gengæld ikke lavet værelset færdigt endnu, men er godt på vej... 

Kan ikke helt forstå spørgsmålet om at det skulle være for tidligt at vaske det? Du ligger det vel på plads efter vask i et skab? Det svarer vel til at finde en bluse bagerst i skabet som du ikke har haft på længe - det bliver den vel ikke mindre ren af 

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

Zette skriver:

har vasket det for længst - men har jo også 6 uger tilbage. Altså vaskede det i denne uge. Jeg har til gengæld ikke lavet værelset færdigt endnu, men er godt på vej... 

Kan ikke helt forstå spørgsmålet om at det skulle være for tidligt at vaske det? Du ligger det vel på plads efter vask i et skab? Det svarer vel til at finde en bluse bagerst i skabet som du ikke har haft på længe - det bliver den vel ikke mindre ren af 

Nej vel?  Jeg tænker det samme, men når det så er sådan en bette nyfødt, så ved jeg ikke om det er ok 

Anmeld

11. april 2010

smokin

mayapigen skriver:

Nej vel?  Jeg tænker det samme, men når det så er sådan en bette nyfødt, så ved jeg ikke om det er ok 

Tror du skal gøre hvad der passer dig - det gør jeg i hvert fald. Og tænk på det tøj baby kan få på, på sygehuset - det bliver sku ikke vasket lige op til ligenetop din fødsel.. det kommer da bare fra et vaskeri...

Man kan også blive for hysterisk efter min mening.

Anmeld

11. april 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Tror du skal gøre hvad der passer dig - det gør jeg i hvert fald. Og tænk på det tøj baby kan få på, på sygehuset - det bliver sku ikke vasket lige op til ligenetop din fødsel.. det kommer da bare fra et vaskeri...

Man kan også blive for hysterisk efter min mening.

Du har ret Godt, jeg vasker sgu det tøj haha.

Anmeld

11. april 2010

smokin

Du har ret Godt, jeg vasker sgu det tøj haha.

Hvis noget mod forventning skulle lugte grimt så kan man jo bare vaske det igen, men det tvivler jeg squ stærkt på.. og jeg har da læst flere indlæg herinde hvor der allerede er pakket taske til sygehuset flere måneder før (det har jeg så IKKE gjort overhovedet) - og der ligger tøjet jo i en taske... Jeg tror helt klart det er et temperamentsspørgsmål. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.