Mærkeligt spørgsmål :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.806 visninger
46 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Liljesilas

Meen jeg spørger alligevel

Hvornår vaskede/vasker i jeres tøj, dyner mv. til de nyfødte, så det er klar til deres ankomst?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg tænker, at det måske kan blive støvet inden, hvis jeg vasker det for tideligt? Men omvendt skal det også bare stå klar. Jeg har nemlig 9 uger tilbage, inden min termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Sisley

Jeg har 4 uger til termin og er så småt begyndt at vaske tøjet. Venter 1-2 uger med dyne, sengerand osv.

Anmeld

9. april 2010

BinaMor

jeg vaskede det i uge 37. for det er i princippet der det kan begynde.

Anmeld

9. april 2010

Dansker i England

Jeg tror, det var ca en uge før terminsdato. Samme dag, som jeg pakkede min tasker.

Anmeld

9. april 2010

lululupo

Sjovt du har spurgt om det.... Jeg begyndte at vaske hendes tøj idag.....Skabet er lavet og bliver sat ind på hendes værelse her i weekenden, wiiii!!! Måske lidt tidligt men trængte til at gøre noget klar

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

mayapigen skriver:

Meen jeg spørger alligevel

Hvornår vaskede/vasker i jeres tøj, dyner mv. til de nyfødte, så det er klar til deres ankomst?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg tænker, at det måske kan blive støvet inden, hvis jeg vasker det for tideligt? Men omvendt skal det også bare stå klar. Jeg har nemlig 9 uger tilbage, inden min termin.

Jeg gjorde det 1 måned før termin..

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Sjovt du har spurgt om det.... Jeg begyndte at vaske hendes tøj idag.....Skabet er lavet og bliver sat ind på hendes værelse her i weekenden, wiiii!!! Måske lidt tidligt men trængte til at gøre noget klar

Det er ikke for tidligt nu her? Jeg gad nemlig også godt igang med det, så det står klar. Jeg har også et klædeskab til min bebs, så det hjælper jo på støvet  

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Jeg vaskede i uge 37, for det var først der jeg var klar og havde tid til det. Jeg har dog købt noget tøj siden da også, som skal vaskes i dag eller i morgen.

Og så sniger jeg lige et spørgsmål ind. Vi har ikke vasket dynen, for vi har ikke fået den leveret endnu. Skal den vaskes før vi begynder at bruge den? og hvad med voksiposen, skal den vaskes? Og hvis de egentlig skal, hvad er problemet hvis man ikke gør det. Jeg er nemlig ikke sikker på at vi når at have mulighed for at vaske dynen før vi er nødt til at tage den i brug. 

Maria 38+4

Anmeld

10. april 2010

Sisley

mayapigen skriver:

Det er ikke for tidligt nu her? Jeg gad nemlig også godt igang med det, så det står klar. Jeg har også et klædeskab til min bebs, så det hjælper jo på støvet  

Jeg synes det er lidt tidligt, men ærligt, så synes jeg du skal gøre det, hvis du har lyst - det er jo lidt hyggeligere at vaske babytøj og det kan jo altid vaskes igen, hvis du alligevel synes det trænger  For mig er der altså også en eller anden mental forberedelse i at vaske lillefisens kommende klæder.

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

Sisley skriver:

Jeg synes det er lidt tidligt, men ærligt, så synes jeg du skal gøre det, hvis du har lyst - det er jo lidt hyggeligere at vaske babytøj og det kan jo altid vaskes igen, hvis du alligevel synes det trænger  For mig er der altså også en eller anden mental forberedelse i at vaske lillefisens kommende klæder.

Ja nok lidt tideligt Jeg kan nok holde til at vente lidt, men jeg vil vaske det før uge 37, hvor der allerede er risiko for at føde. Så jeg venter til uge 36 haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.