Hvor mange ammer endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Jeg fatter ikke at min faster kunne holde ud at amme til hendes datter begyndte i skole!!!!
8(

Jeg håber at mine babser virker næste gang jeg får et barn, men det gør de nok ikke. Tror ikke mine nipples vokser på mirakuløs vis... Men hvis det lykkes så tror jeg det bliver en underlig fornemmelse at have så stor en baby hængende der.

Har man ikke et problem som mor, hvis man ammer så mange år?
Synes også det må være underligt at amme når de er så store som vores. De hiver vel efterhånden selv op i blusen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

jeg er nødt til lige at spørge om noget!!
er det ikke mærkeligt at ha sådan et stort barn hængende endnu??
der er en i min irl mg der gør det endnu, hun sidder nogen gange op og spiser ved hendes mor. jeg syntes bare det ser klamt ud. så er hun altså for stor(efter min mening)

LOL. Som du dog kan sige det!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Jeg fatter ikke at min faster kunne holde ud at amme til hendes datter begyndte i skole!!!!
8(

Jeg håber at mine babser virker næste gang jeg får et barn, men det gør de nok ikke. Tror ikke mine nipples vokser på mirakuløs vis... Men hvis det lykkes så tror jeg det bliver en underlig fornemmelse at have så stor en baby hængende der.

nej nej nej hvor sygt!, hvad skal de dog ammes så længe for? dt er da vidst kun for morens skyld hva!
var dine brystvorter for små? eller går de ind a?

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Nadi skriver:

8(

nej nej nej hvor sygt!, hvad skal de dog ammes så længe for? dt er da vidst kun for morens skyld hva!
var dine brystvorter for små? eller går de ind a?

FÅRK, som du da kan spørge.
Går de ind a???
:D

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ja der manglede lige et d, fuck da det!!!
jeg kende en der har indadvendte brystvorter, hun havde svært ved at amme

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Jeg brugte ammebrikker, fordi de er for små... Kender også en hvor de vender indad og fååårk det ser mystifystisk ud!!

Og jeg tror helt klart hun har et problem! Men idag kan hun godt se det var forkert, heldigivs!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

jeg er nødt til lige at spørge om noget!!
er det ikke mærkeligt at ha sådan et stort barn hængende endnu??
der er en i min irl mg der gør det endnu, hun sidder nogen gange op og spiser ved hendes mor. jeg syntes bare det ser klamt ud. så er hun altså for stor(efter min mening)

LOL. Som du dog kan sige det!

jamen dt syntes jeg. jeg er nødt til at kigge vækhvis de selv gør sådan noget.. ad

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Er helt enig med dig!!!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Er helt enig med dig!!!

det er altid noget. folk blir så forargede over mig!!!:D:P;)

Anmeld

3. juni 2008

Marco2

Stoppede med at amme i pinsen. Syntes ikke længere det var fedt, og tror heller ikke jeg producerede så meget mere. Hun fik tilsidst kun en enkelt tår om dagen og to tåre om natten. Men vi gik over til at give en sutteflaske inden sovetid og efter den dag har Emily sovet igennem. Så ammestoppet kom nemt og helt af sig selv.

Jeg havde stadig mælk i nogle dage efer men efter råd fra tøerne herinde, tog jeg en stram bh på samt tog varme bade og masserede så der ikke kom knuder, så det er bare gået så godt her.

AG - som nu har sine patter for sig selv igen...najst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.