Hvor mange ammer endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Piaa

Jeg ammer stadig og Johanne bliver 11 md. (L)i morgen. Regner med at forsætte et par md. endnu.
Skal først starte på job til oktober, så er det nok slut :Smed det.

Hilsen Piaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Nadi

Jeg stoppede for ca 9 mdr siden, men havde jeg kunne amme ville jeg nok begynde at trappe ned nu.
Men mine børn bliver nok kun ammet den første måned, nu må vi se hvordan det kommer til at gå næste gang. Hvornpr det så end bliver!

-Nadia

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

jeg stoppede da arthur var 7-8 mdr tror jeg. han bed hul i patten på mig 2 gange, og så gad vi ikke det pjat mere!!
men så fik jeg ammestop piller bagefter fordi mælken blev ved, og det har så siden hen resulteret i mælkknuder. så hold dig fra de lorte piller! bare et råd.
hvis du vil stoppe(til den tid) så skal du bare binde noget stramt om brysterne, eller tage en alt for lille bh på. så skulle det gå i sig selv. det ville jeg ønske jeg havde gjort!

Anmeld

3. juni 2008

bette

jeg ammede kun mikkel i 3 dage. så var den skid slået..

og ka li ja har helt ret ang ammestop.. meget bedre måde

Anmeld

3. juni 2008

MrsMartens

Jeg ammer stadig, og blivver ved med det i laaaaaaaaaaang tid endnu!!!
David er lige knap 10 mdr. og han fordøjer sin mad meget dårligt, så jeg vil være sikker på at han får næring nok!! Og så er det jo enormt hyggeligt!!(L)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

jeg er nødt til lige at spørge om noget!!
er det ikke mærkeligt at ha sådan et stort barn hængende endnu??
der er en i min irl mg der gør det endnu, hun sidder nogen gange op og spiser ved hendes mor. jeg syntes bare det ser klamt ud. så er hun altså for stor(efter min mening)

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

ka li ja skriver:

der er en i min irl mg der gør det endnu, hun sidder nogen gange op og spiser ved hendes mor. jeg syntes bare det ser klamt ud. så er hun altså for stor(efter min mening)

Jeg har haft samme tanke... Ville slet ikke kunn forestille mig at have Ollie hængende i patten mere. Han er bare alt for stor!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

ka li ja skriver:

Jeg har haft samme tanke... Ville slet ikke kunn forestille mig at have Ollie hængende i patten mere. Han er bare alt for stor!

ja lige præcis. jeg syntes arthur var stor til sidst. og der har han max været 8 måneder. men ok han har heller aldrig været en lille baby

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Jeg fatter ikke at min faster kunne holde ud at amme til hendes datter begyndte i skole!!!!
8(

Jeg håber at mine babser virker næste gang jeg får et barn, men det gør de nok ikke. Tror ikke mine nipples vokser på mirakuløs vis... Men hvis det lykkes så tror jeg det bliver en underlig fornemmelse at have så stor en baby hængende der.

Anmeld

3. juni 2008

mor til en del

Jeg ammer stadig, og bliver ved så længe han gider, han får ikke så tit mere, men 3-4 gange om dagen, og så alt det løse om natten, natte sjovet kan jeg godt undvære, men det tager vi med.

Med hensyn til at blive gravid, så er det lykkedes 3 gange her på trods af amning.

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.