Idéer til 2-3 poster til en lille skattejagt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Hvis de skal mærke noget med hænderne, så kog noget spaghetti og put det i noget melklister.. Så mærkes det som orme

Eller konkurrence i hvem der kan spise malacosnøre hurtigst med hænderne på ryggen...

En flaske på jorden... Binde en snor om livet på dem med en blyant i enden, og så skal de få blyanten i flasken...

Sækkeløb.. En sort sæk og et barn hoppende i den

Æggestafet... Æg på en ske, og så hurtigst ned omkring målet og tilbage igen uden at tabe ægget...

I luuuve Ya... Super gode idéer... Som man jo virkelig alle sammen har elsket som barn.

Men har glemt!

ER du pædagog? hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Halbschön

Zafir skriver:

I luuuve Ya... Super gode idéer... Som man jo virkelig alle sammen har elsket som barn.

Men har glemt!

ER du pædagog? hehe.

Haha nej.. Men jeg er gammel FDF'er.. Og har været leder for de små pus... Så jeg har lavet meget af sådan noget i mine meget unge dage.. Har en masse ideer - så du siger bare til hvis du en dag skal lave natløb eller sådan noget

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Haha nej.. Men jeg er gammel FDF'er.. Og har været leder for de små pus... Så jeg har lavet meget af sådan noget i mine meget unge dage.. Har en masse ideer - så du siger bare til hvis du en dag skal lave natløb eller sådan noget

Nåååeee Så du havde noget erfaring, der var mere end som barn

Jeg tror lige der går et par dage, før vi skal lave natteløb... Det er måske mere når hun bliver 12 år eller noget! Og herude er der SORT om natten. Men kunne være spændene, med natteløb med lygter herude...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.