hvor er i henne piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2008

Nadi

[blå]whaaaat?? 2000 mindre?? how ?? jeg vil også ha´!!!![/blå] Ja det er vildt ikke?? Jeg håber bare SÅ meget at vi må/kan leje det. g kan godt forstå du også gerne vil ha' ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

ivfmarie

Ja, vi har været til Hjallerup Marked det meste af dagen (igen idag - man er vel lokal).
Shit hvor den lille fyr syns at marked er det bedste i hele verden. Han sad med åben mund og stirrede med fryd i øjnene på alt det virak der var omkring ham - i 4 stive timer! Først da vi kørte hjem kl 20 måtte han give op og lukke øjene (L)
I morgen er vi på farten igen - agilitykonkurrence hele dagen sammen med en veninde og hendes datter (jævnaldrene med Malte), der er lavet madpakke til den store guldmedajle - nu skal vi rigtig nyde at være ude.
Far skal i byen med Freja - og hver især glæder vi os til at have en hel dag alene med én af ungerne.

God aften, og god søndag - for jeg kommer først på en gang sent i morgen.

Marie

Anmeld

31. maj 2008

Anna-Rosa

ivfmarie skriver:

Ja, vi har været til Hjallerup Marked det meste af dagen (igen idag - man er vel lokal).
Shit hvor den lille fyr syns at marked er det bedste i hele verden. Han sad med åben mund og stirrede med fryd i øjnene på alt det virak der var omkring ham - i 4 stive timer! Først da vi kørte hjem kl 20 måtte han give op og lukke øjene (L)
I morgen er vi på farten igen - agilitykonkurrence hele dagen sammen med en veninde og hendes datter (jævnaldrene med Malte), der er lavet madpakke til den store guldmedajle - nu skal vi rigtig nyde at være ude.
Far skal i byen med Freja - og hver især glæder vi os til at have en hel dag alene med én af ungerne.

God aften, og god søndag - for jeg kommer først på en gang sent i morgen.

Marie

Hvad er det for noget....?(?):)

Anmeld

31. maj 2008

ivfmarie

Anna-Rosa skriver:

Hvad er det for noget....?(?):)

Det er et verdenskendt (i nordjylland) kræmmermarked :)

Anmeld

31. maj 2008

Astrid P

Aj, Marie... Hun spørger hvad Agilitykonkurrence er! 8D

Anmeld

1. juni 2008

Lise

Jeg var til 4xfødselsdag i svigerfamilien...

Anmeld

1. juni 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Aj, Marie... Hun spørger hvad Agilitykonkurrence er! 8D

Åh...ups, sorry.

Agility er en hundesport. Næsten som ridebanespringning for heste - bare med hunde. Skide sjov sport, og hundebasserne ELSKER det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.