[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f]
Ja jeg har nydt det gode vejr!
Tog mig en lur i min mands arme på mine forældres græsplænen imens Oliver sov i barnevognen :) Mmm det var skønt!
Nu er vi på vej hjem til vore lejlighed, lidt trist når vejret bare er så dejligt og man helst bare gerne vil sidde ude og nyde et koldt glad hvidvin og snakke :( Men men men, mine forældre har måske skaffet os et hus vi kan leje!! Weee 8D Det eneste minus er at det er et stykke fra dp'en, men det overlever vi nok!
Håber I andre også har haft en dejlig dag (C)
-Nadi[/citat]
okay lyder da som en dejlig dag.. :)
et stykke fra dp.. hvor langt snakker vi om? jeg skal cykle 12km hver dag for at hente mikkel fra dp.. min mand tager tjansen at aflevere ham.. og der skal han også cykle 12km..
et hus.. niiiiice.. åhh nu bliver jeg sku grøn.. agh hader at bo i lejlighed..
[/citat]
Dog ikke [k]så[/k] langt, derfor skal vi nok også klare det ;) Men huset er ved varmeværket og vores dp bor på Fanøvej og legestuen er på Gl. Finnerupvej, så det er lige i den anden ende af byen. Men heller hus end lejlighed til hver en tid, også hvis det indebærer at jeg skal cykle lidt mere og komme i form :P
Mine forældre får svar i aften om det er lejet ud eller skal, så jeg håber bare at vi må og kan leje det. Også fordi vi skal give 2.000,- mindre end vi gør nu!!!
Anmeld