Så blev jeg mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Christina31

Sikke en dejlig dreng.

Uha, jeg er også operaeret i ryggen, og skal igennem et pks til oktober. Bliver helt nervøs nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke og sikke en LÆKKER lille fyr du har fået! Han er virkelig dejlig!!! Og hvor er det godt at I fik snakket det igennem bagefter.

Kh

Rosa

Anmeld

8. april 2010

missKat

Christina28 skriver:

Sikke en dejlig dreng.

Uha, jeg er også operaeret i ryggen, og skal igennem et pks til oktober. Bliver helt nervøs nu.

det skal du ikke være!!!

Jeg er opereret for 5 prolapser af 3 omgange, så derfor virkede bedøvelsen ikke optimalt. Og det er i meget sjældne tilfælde det er sådan heldigvis 

Så tænk ikke over min historie!! Det er jo mig selv der traf valget om IKKE at ville i fuld narkose da vi kunne se hvor det bar hen. 
Sygehuset gjorde intet forkert, tværtimod   De var bare SÅ søde og hjælpsomme. 

Så glæd du dig til fødslen af dit barn! Det er fantastisk 

kh Karina

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

missKat skriver:

ja så blev jeg mor 

Jeg fik en helt fantastisk dreng for en uge siden i dag. 

Jeg fødte ved PKS, men det gik desværre ikke helt efter planen...
Jeg er opereret i ryggen, så der har hele tiden været lidt spørgsmål om hvordan bedøvelsen ville virke/fordele sig ned gennem nervebanerne. Og det gik så ikke lige som håbet..
De prøvede flere gange men det virkede ikke. Så efter 45 min med krum ryg og adskellige forsøg, måtte vi konstatere at det ikke kom til at virke - desværre.
Jeg ville ikke under narkose, så blev enige med overlægen, at de kunne give mig noget smertestillende hvor jeg ville være vågen, men smertefri. Det gik jeg med til, og de stillede den betingelse at jeg sagde hele tiden hvor jeg lå på smertetærsklen. Så vi gik i krig.
Det gik så heller ikke som forventet, men jeg må lige sige at det er min egen skyld!! Personalet var fantastiske!!!!!!!!!!!!!
Jeg sagde hele tiden jeg lå under 5 på skalaen, selvom jeg kunne mærke at de skar osv - men var bare så ked af at skulle i fuld narkose.. Så det var det valg jeg tog.

Jeg havde så ikke lige tænkt på at det var en rigtig modbydelig oplevelse for Michael   jeg lukkede helt af, og de kunne ikke komme i kontakt med mig, og samtidigt talte de ned til vores dreng kom ud, så det var en hård omgang for min kære kæreste.
- Vi har dog snakket det godt igennem og næste gang, er det fuld narkose  

Men men men... Sikke en gave vi fik!!!
Den smukkeste dreng på jorden  

3600 gram og 51 cm

Valdemar 

Nåååååå hold da helt op hvor er han sød og smuk! Ham kan du godt være stolt af...

Anmeld

8. april 2010

missKat

Hej alle I skønne tøser!

jeg vidste godt I var søde, men UHH hvor er jeg da rørt over alle de hilsner   

Tusind tak altså 

Knus Karina

Anmeld

8. april 2010

LotteGabriella

missKat skriver:

ja så blev jeg mor 

Jeg fik en helt fantastisk dreng for en uge siden i dag. 

Jeg fødte ved PKS, men det gik desværre ikke helt efter planen...
Jeg er opereret i ryggen, så der har hele tiden været lidt spørgsmål om hvordan bedøvelsen ville virke/fordele sig ned gennem nervebanerne. Og det gik så ikke lige som håbet..
De prøvede flere gange men det virkede ikke. Så efter 45 min med krum ryg og adskellige forsøg, måtte vi konstatere at det ikke kom til at virke - desværre.
Jeg ville ikke under narkose, så blev enige med overlægen, at de kunne give mig noget smertestillende hvor jeg ville være vågen, men smertefri. Det gik jeg med til, og de stillede den betingelse at jeg sagde hele tiden hvor jeg lå på smertetærsklen. Så vi gik i krig.
Det gik så heller ikke som forventet, men jeg må lige sige at det er min egen skyld!! Personalet var fantastiske!!!!!!!!!!!!!
Jeg sagde hele tiden jeg lå under 5 på skalaen, selvom jeg kunne mærke at de skar osv - men var bare så ked af at skulle i fuld narkose.. Så det var det valg jeg tog.

Jeg havde så ikke lige tænkt på at det var en rigtig modbydelig oplevelse for Michael   jeg lukkede helt af, og de kunne ikke komme i kontakt med mig, og samtidigt talte de ned til vores dreng kom ud, så det var en hård omgang for min kære kæreste.
- Vi har dog snakket det godt igennem og næste gang, er det fuld narkose  

Men men men... Sikke en gave vi fik!!!
Den smukkeste dreng på jorden  

3600 gram og 51 cm

Valdemar 

Hold da op, hvor er han bare super lækker og fin

Et kæmpe stort tillykke med ham til jer begge 2

Anmeld

8. april 2010

lululupo

puhh en hård omgang.... Mennn nøj han er fin!!!!!!!!

Anmeld

8. april 2010

Ranarupta

Øj, en omgang, Karina...

Men sikke en dejlig Valdemar! Han er jo helt fortryllende!

Tillykke med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.