ja så blev jeg mor 
Jeg fik en helt fantastisk dreng for en uge siden i dag.
Jeg fødte ved PKS, men det gik desværre ikke helt efter planen...
Jeg er opereret i ryggen, så der har hele tiden været lidt spørgsmål om hvordan bedøvelsen ville virke/fordele sig ned gennem nervebanerne. Og det gik så ikke lige som håbet..
De prøvede flere gange men det virkede ikke. Så efter 45 min med krum ryg og adskellige forsøg, måtte vi konstatere at det ikke kom til at virke - desværre.
Jeg ville ikke under narkose, så blev enige med overlægen, at de kunne give mig noget smertestillende hvor jeg ville være vågen, men smertefri. Det gik jeg med til, og de stillede den betingelse at jeg sagde hele tiden hvor jeg lå på smertetærsklen. Så vi gik i krig.
Det gik så heller ikke som forventet, men jeg må lige sige at det er min egen skyld!! Personalet var fantastiske!!!!!!!!!!!!!
Jeg sagde hele tiden jeg lå under 5 på skalaen, selvom jeg kunne mærke at de skar osv - men var bare så ked af at skulle i fuld narkose.. Så det var det valg jeg tog.
Jeg havde så ikke lige tænkt på at det var en rigtig modbydelig oplevelse for Michael
jeg lukkede helt af, og de kunne ikke komme i kontakt med mig, og samtidigt talte de ned til vores dreng kom ud, så det var en hård omgang for min kære kæreste.
- Vi har dog snakket det godt igennem og næste gang, er det fuld narkose 
Men men men... Sikke en gave vi fik!!!
Den smukkeste dreng på jorden 
3600 gram og 51 cm
Valdemar 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld