Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Et stort tillykke med jeres Prins.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op, det må da ikke have været sjovt for nogen af jer.. :/
Et stort tillykke til dig.. - Hvor er han lækker... Rigtig køn lille fyr!
Hejsa Smukke!
Sikke en oplevelse.....
Men hold da lige op en lækker lille fyr i fik ud af det! Han er for skøn. Stort kæmpe tillykke med ham.....
Nååååårh!!!! Tillykke!!!!!
missKat skriver: ja så blev jeg mor Jeg fik en helt fantastisk dreng for en uge siden i dag. Jeg fødte ved PKS, men det gik desværre ikke helt efter planen...Jeg er opereret i ryggen, så der har hele tiden været lidt spørgsmål om hvordan bedøvelsen ville virke/fordele sig ned gennem nervebanerne. Og det gik så ikke lige som håbet..De prøvede flere gange men det virkede ikke. Så efter 45 min med krum ryg og adskellige forsøg, måtte vi konstatere at det ikke kom til at virke - desværre.Jeg ville ikke under narkose, så blev enige med overlægen, at de kunne give mig noget smertestillende hvor jeg ville være vågen, men smertefri. Det gik jeg med til, og de stillede den betingelse at jeg sagde hele tiden hvor jeg lå på smertetærsklen. Så vi gik i krig.Det gik så heller ikke som forventet, men jeg må lige sige at det er min egen skyld!! Personalet var fantastiske!!!!!!!!!!!!!Jeg sagde hele tiden jeg lå under 5 på skalaen, selvom jeg kunne mærke at de skar osv - men var bare så ked af at skulle i fuld narkose.. Så det var det valg jeg tog. Jeg havde så ikke lige tænkt på at det var en rigtig modbydelig oplevelse for Michael jeg lukkede helt af, og de kunne ikke komme i kontakt med mig, og samtidigt talte de ned til vores dreng kom ud, så det var en hård omgang for min kære kæreste.- Vi har dog snakket det godt igennem og næste gang, er det fuld narkose Men men men... Sikke en gave vi fik!!!Den smukkeste dreng på jorden 3600 gram og 51 cm Valdemar
ja så blev jeg mor
Jeg fik en helt fantastisk dreng for en uge siden i dag.
Jeg fødte ved PKS, men det gik desværre ikke helt efter planen...Jeg er opereret i ryggen, så der har hele tiden været lidt spørgsmål om hvordan bedøvelsen ville virke/fordele sig ned gennem nervebanerne. Og det gik så ikke lige som håbet..De prøvede flere gange men det virkede ikke. Så efter 45 min med krum ryg og adskellige forsøg, måtte vi konstatere at det ikke kom til at virke - desværre.Jeg ville ikke under narkose, så blev enige med overlægen, at de kunne give mig noget smertestillende hvor jeg ville være vågen, men smertefri. Det gik jeg med til, og de stillede den betingelse at jeg sagde hele tiden hvor jeg lå på smertetærsklen. Så vi gik i krig.Det gik så heller ikke som forventet, men jeg må lige sige at det er min egen skyld!! Personalet var fantastiske!!!!!!!!!!!!!Jeg sagde hele tiden jeg lå under 5 på skalaen, selvom jeg kunne mærke at de skar osv - men var bare så ked af at skulle i fuld narkose.. Så det var det valg jeg tog.
Jeg havde så ikke lige tænkt på at det var en rigtig modbydelig oplevelse for Michael jeg lukkede helt af, og de kunne ikke komme i kontakt med mig, og samtidigt talte de ned til vores dreng kom ud, så det var en hård omgang for min kære kæreste.- Vi har dog snakket det godt igennem og næste gang, er det fuld narkose
Men men men... Sikke en gave vi fik!!!Den smukkeste dreng på jorden
3600 gram og 51 cm
Valdemar
Puha en omgang
Men hold da op en lækker knægt der kom ud af det!
Stort tillykke med ham!!!
Sikke en oplevelse - men han er da bare gude skøn
Sikke en vakker dreng... man må sige du tog en for holdet der, en voldsom omgang. Dejligt i alle har det godt.
hold da op en grim oplevelse men der kom heldigvis en dejlig dreng ud til jer med et fantastisk navn valdemar det hedder min skønne dreng osse..
Stort tilykke med jeres rigtig smukke søn
sikke en omgang...
men stort tillykke, og hvor er han lækker..
Tillykke med ham. Jeg håber, I begge har det godt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128