tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Ja, men ikke alle tænderne er lige slemme synes jeg .. de sidste to har vi slet ikke mærket til, men det tager heldigvis ikke voldsomt lang tid når de har ondt synes jeg ..

Men du kan vist købe gummedråber på apoteket som virker lindrende, det kunne være det ville virke lidt ved din prinsesse

det må jeg købe, hvis sp mener det er en tand... min stakkels lille pige! havde godt nok ikke regnet med at vi skulle døje med den slags allerede, men nu må vi se i morgen, hvad hun siger!

Tak for rådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Moderator

4kløver skriver:

Håber at du skriver så vi kan høre

det ER en tand...

Vi håber at den bliver hvor den er nu, og at det kun lige er den lille spids der ville titte frem i denne omgang.

Vi har haft en rigtig god dag i dag, så noget tyder på at det i hvert fald ikke gør så ondt længere

Knus

Anmeld

8. april 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

det ER en tand...

Vi håber at den bliver hvor den er nu, og at det kun lige er den lille spids der ville titte frem i denne omgang.

Vi har haft en rigtig god dag i dag, så noget tyder på at det i hvert fald ikke gør så ondt længere

Knus

Hvor vildt  godt at hun har haft en god dag...

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

Puha, vi mistænker at Laura er ved at få sin første tand allerede! Hun er kun 7 uger (i morgen)

Hun har den sidste uge været meget pyldret og morsyg, hun savler og putter hele tiden hånden i munden. Og så græder hun meget (hun plejer at være utroligt glad) og har tydeligvis brok med maven!

Men hvordan ser det ud når sådan en lille tand er ved at bryde igennem?

Vi lagde i går mærke til en lille hvid prik i hendes undermund (svarende til der hvor den ene fortand skal være). Den føles spids, men hun vil ikke have man piller ved den, så det er svært at få kigget ordentligt og mærke om der skulle være en tand nedenunder.

Hvad er det tidligste I har hørt at en bebs har fået tænder? Altså jeg har hørt historier om dem der bliver født med tænder, men jeg kender ikke nogen hvor tænderne er kommet så tidligt

Knus Caroline, som virkelig ikke håber det er en tand allerede!!!!

Puuuh... Sådan startede Nicolai omkring 7-8ugers alderen og frygtede også at det var tænderne.... Den første kom for lidt over en uge siden.. Og lige inden den brød igennem var han helt umulig...

Så det kan stå på længe, men de er ikke pylrede hele tiden... Obs på om det kan være et tigerspring hun har gang i?

Knus

Anmeld

8. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Puuuh... Sådan startede Nicolai omkring 7-8ugers alderen og frygtede også at det var tænderne.... Den første kom for lidt over en uge siden.. Og lige inden den brød igennem var han helt umulig...

Så det kan stå på længe, men de er ikke pylrede hele tiden... Obs på om det kan være et tigerspring hun har gang i?

Knus

kan det være derfor elias er så ustyrlig,, han bider i alt,, pisse pyldert og vil ikk sove og ja bare skide træls.. eg kan se tænkder altså noget hvidt i hans tandkød???

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

<3Elias&Christina<3 skriver:

kan det være derfor elias er så ustyrlig,, han bider i alt,, pisse pyldert og vil ikk sove og ja bare skide træls.. eg kan se tænkder altså noget hvidt i hans tandkød???

Det kan det sagtens være ja.... Sådan var Nicolai i dagene op til at den første kom...

Jeg købte nogle "gummedråber" i matas.. Og gav ham kamillethe.. Og det beroligede ham lidt.. Men ellers skreg han meget om natten... Spiste ik som han plejede... Røde kinder... Men så snart den er brudt igennem, så er der to på igen

Anmeld

8. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Det kan det sagtens være ja.... Sådan var Nicolai i dagene op til at den første kom...

Jeg købte nogle "gummedråber" i matas.. Og gav ham kamillethe.. Og det beroligede ham lidt.. Men ellers skreg han meget om natten... Spiste ik som han plejede... Røde kinder... Men så snart den er brudt igennem, så er der to på igen

hehe... han er godt nok træls lige nu... han sover nomalt nu men nægter han og han ikk sovet idag

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Renée88 skriver:

Knus

vi startede mg i dag, så SP var her... det er en tand der er brudt lidt igennem Dagen i dag har været bedre, men her til aften har hun ondt... stakkels lille mus

Anmeld

8. april 2010

MorTilGustav

Min søns tænder i overmunden er brudt igennem på indersiden  Hele rækker af "pigge" kan man mærke deroppe nu. Han har også haft dage der var værre end andre - med pylder og uro, hvor han ikke rigtig er til at gøre tilfreds.. Bliver spændende hvordan det vil gå. Held og lykke herfra!

Anmeld

11. april 2010

Mor Til Julie<3

Min datter er os meqet plydret oq savler riqtiq qodt oq har qjordt det siden hun qodt oq vel var 3 måneder qammel men der er inqen teqn på noqn tænder endnu oq hun sidder hele tiden me beqqe hænden i munden oq sover meqet uroliq om natten ... Oq hun blir`6 måneder her den 23 April ... Men vores sundhedsplejske siqer der er inqen på vej endnu ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.