tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Dansker i England

Jeg har en veninde, hvis datter er født med tre tænder, og rigtig mange kom i løbet af få måneder. Hendes ene søn havde to tænder, da han var tre måneder, så det kan gå meget hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

puha, håber da ikke hun skal være så pylder i 4 måneder endnu!?

Ikke lige pyldet..  Tænkte mere på det andet du skrev..

Du skriver at du  kan se en spids tror du så ikke at det er en tand

Min sp sagde engang til mig prøv at slå med en ske så skulle man kunne høre det om det er en tand

Anmeld

7. april 2010

Ox.

Det tog lilje knap 2 måneder fra hun begyndte at savle meget og pyldre før tanden brød igennem ..

Anmeld

7. april 2010

Ox.

Men hun har så også 8 tænder nu, og dem har hun fået på 3½ måned ca, det har været en rigtig hård omgang til tider ...

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Puha, vi mistænker at Laura er ved at få sin første tand allerede! Hun er kun 7 uger (i morgen)

Hun har den sidste uge været meget pyldret og morsyg, hun savler og putter hele tiden hånden i munden. Og så græder hun meget (hun plejer at være utroligt glad) og har tydeligvis brok med maven!

Men hvordan ser det ud når sådan en lille tand er ved at bryde igennem?

Vi lagde i går mærke til en lille hvid prik i hendes undermund (svarende til der hvor den ene fortand skal være). Den føles spids, men hun vil ikke have man piller ved den, så det er svært at få kigget ordentligt og mærke om der skulle være en tand nedenunder.

Hvad er det tidligste I har hørt at en bebs har fået tænder? Altså jeg har hørt historier om dem der bliver født med tænder, men jeg kender ikke nogen hvor tænderne er kommet så tidligt

Knus Caroline, som virkelig ikke håber det er en tand allerede!!!!

Hvert barn følger sine egne "kurve"... Og det kan sagtens være tænder, børn er ikke ens på nogen måder med tænder osv.

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
4kløver skriver:

Ikke lige pyldet..  Tænkte mere på det andet du skrev..

Du skriver at du  kan se en spids tror du så ikke at det er en tand

Min sp sagde engang til mig prøv at slå med en ske så skulle man kunne høre det om det er en tand

starter mødregruppe i morgen og der kommer sp... må få hende til at se på det (havde jeg ikke lige tænkt på da jeg lavede tråden )

Men jo, jeg synes også det virker underligt med den spids, hvis ikke det er en tand! Hun vil ikke lade os pille ved den, så jeg tør ikke lave ske-tricket! Så begynder hun da først at græde, den lille myre

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Men hun har så også 8 tænder nu, og dem har hun fået på 3½ måned ca, det har været en rigtig hård omgang til tider ...

hold da op søde, det må have været hårdt!!!

Anmeld

7. april 2010

Ina33

Jeg kender faktisk en, som fik en pige der blev født med tænder....  Helt vildt, men åbenbart ikke usandsynligt. Så måske er det tænder der driller hos jer.

God bedring

Louise

Anmeld

7. april 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

starter mødregruppe i morgen og der kommer sp... må få hende til at se på det (havde jeg ikke lige tænkt på da jeg lavede tråden )

Men jo, jeg synes også det virker underligt med den spids, hvis ikke det er en tand! Hun vil ikke lade os pille ved den, så jeg tør ikke lave ske-tricket! Så begynder hun da først at græde, den lille myre

Håber at du skriver så vi kan høre

Anmeld

7. april 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

hold da op søde, det må have været hårdt!!!

Ja, men ikke alle tænderne er lige slemme synes jeg .. de sidste to har vi slet ikke mærket til, men det tager heldigvis ikke voldsomt lang tid når de har ondt synes jeg ..

Men du kan vist købe gummedråber på apoteket som virker lindrende, det kunne være det ville virke lidt ved din prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.