Fra folkeskole til lilleskole...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Åh det er jeg meget  ked af at høre har kun dårlige erfaringer med det sted og jeg var i praktik der hvor jeg stort set gik grædende hjem derfra hver dag Jeg håber virkelig at deres pædagogik har ændret sig siden dengang..

Gud nej, er det rigtigt...jeg har intet dårligt hørt og har en veninde hvis søn går der.. ved ikke om den er ændret, men de børn der går der virker nu rigtig glade. Det værste ved at tale skoler og børnehaver er at der altid er nogen der har dårlige oplevelser. Men altså, jeg har kun hørt godt om stedet...var det børnene eller dig der blev behandlet skidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Lullaby

Gud nej, er det rigtigt...jeg har intet dårligt hørt og har en veninde hvis søn går der.. ved ikke om den er ændret, men de børn der går der virker nu rigtig glade. Det værste ved at tale skoler og børnehaver er at der altid er nogen der har dårlige oplevelser. Men altså, jeg har kun hørt godt om stedet...var det børnene eller dig der blev behandlet skidt?

Børnene. Men ja du har nok ret. Det er nok forskelligt..

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Børnene. Men ja du har nok ret. Det er nok forskelligt..

Vil du ikke være sød at skrive en privat besked til mig, for er der det mindste der skjules, så vil jeg rigtig gerne vide det.

ved der var noget med bente og palle jønsson...?? var de der dengang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.