Pia. skriver:
Ej hvor er det dejligt er SÅ glad på Jeppes vegne og selvfølgelig også dine... I fortjener at have det godt og hvis Jeppe ikke kunne trives på den gamle skole er det da klart det bedste...
Dejligt I kom ind så hurtigt... Hvornår starter han så ?
Og så lige et spørgsmål... Er Lilleskoler som da jeg var barn... ? Nu må du ikke misforstå mig, er det kun fordi jeg ikke aner en dyt om det...
Men er det ikke børn som har det svært socialt og indlæringsmæssigt der kommer på lilleskoler ? eller hvordan er det... Håber du kan fortælle mig mere om skolerne...
Lige meget hvad så er det bare så fedt for Jeppe at han kommer væk og ikke skal spekulere mere over den lære...
Knus og kram fra Pia.
Tak..
Kan se at det ikke hedder Lille skole, men en lille Privat skole.
Jeg tror de skoler indeholder mange forskellige børn og forældre, ligesom folkeskolen, men primært er det nok forældre der har taget stilling til hvad de ønsker for børnene eller hvad der ikke fungerer for børnene.
Og ja, når det ene ikke er godt for børnene og der ikke ønkes at blive ændret på det, så er det dejligt der er et alternativ. Må sige at havde jeg vidst hvad jeg ved nu, så var begge startet derude, men det var ikke til at vide.
Jeppe starter to ugers prøvetid mandag og er det godt, så skal Bertram også derud...han skal jo desværre overtage Jeppes gamle lærerteam og det kan jeg bare ikke byde ham.
Knus..
Anmeld