er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

silden85

hej

menge tak for omtanken jeg købt jo en scanning, fordi jeg var meget nervøs, og alt gik godt til scanning og hun rykkede mig 14 dage tilbage den gang som du kan læse mere under (mødregruppe - kvartal 4 - scanning)

og jeg har ikke haft noget brunt udflåd siden, så det er bare super og nu ser vi frem til d. 18 maj, hvor vi skal NF så det bliver rigtigt dejligt at skal skal se blop igen

hvordan går det med dig?

- silden85 9+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

misslea

silden85 skriver:

hej

menge tak for omtanken jeg købt jo en scanning, fordi jeg var meget nervøs, og alt gik godt til scanning og hun rykkede mig 14 dage tilbage den gang som du kan læse mere under (mødregruppe - kvartal 4 - scanning)

og jeg har ikke haft noget brunt udflåd siden, så det er bare super og nu ser vi frem til d. 18 maj, hvor vi skal NF så det bliver rigtigt dejligt at skal skal se blop igen

hvordan går det med dig?

- silden85 9+4

aaarrrhhh det er jeg såå glad for at høre  hvor er det bare dejligt!!!

Jamen her går det bare derudaf synes jeg!!! Vi har været til 1. jordemoderbesog og hørte vores lille Prik's hjerte... uuuhh det var en stor dag   På lørdag skal vi til scanning på en privatklinik, fordi vi er lige ved at dø af spænding efter at vide om lille Prik er en lækker prins eller smuk prinsesse

Maven vokser stødt og roligt og er blevet så fin og rund allerede!!!

Hvad med dig??? Er man begyndt at ane en lille bule??? ;o)

Mange  fra Lea 17+6

Anmeld

3. maj 2010

frumor

Kære du.

Det lyder hårdt! Jeg har været igennem lignende forløb nogle gange både med god og dårlig udgang.

Jeg håber virkelig at alt er i skønneste orden, der er jo mange der bløder lidt under graviditet uden det er et problem.

Jeg synes det er strengt at de ikke vil scanne. Jeg blev scannet  engang efter en blødning -jeg havde ingen smerter.. men blødningen var måske lidt kraftigere end den du beskriver?

Håber virkellig det bedste for dig!

Knus Frumor

Anmeld

3. maj 2010

frumor

øhh undskyld jeg havde ikke læst dit sidste indlæg. Dejligt at scanningen viste LIV!!

Hvad koster sådan en scanning egentlig. Jeg er indstillet til at  tryghedsscanning pga. min historie, men hvis de ikke giver mig den, tror je også jeg vil købe mig til en.

Frumor

Anmeld

4. maj 2010

silden85

frumor skriver:

øhh undskyld jeg havde ikke læst dit sidste indlæg. Dejligt at scanningen viste LIV!!

Hvad koster sådan en scanning egentlig. Jeg er indstillet til at  tryghedsscanning pga. min historie, men hvis de ikke giver mig den, tror je også jeg vil købe mig til en.

Frumor

den klinik jeg var på der kostede den 600kr som jeg ikke synes er dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.