er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. april 2010

silden85

idag skal jeg til min første lægetjek (vandrejournal) men de sidste par dage har jeg haft lidt brunt udflåd hver dag, og jeg synes ikke rigtigt at jeg har nogen symptomer her for tiden, men jeg har slet ikke haft rart mange de sidst par uger, så jeg ville bare ønske at lægen kunne fortælle mig at alt er iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Pocha

Held og lykke, jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Rikke

Anmeld

6. april 2010

silden85

mange tak

Anmeld

6. april 2010

*A*

Hvordan gik det?

Anmeld

6. april 2010

silden85

jeg skal først til lægen kl. 13.45

Anmeld

6. april 2010

*A*

Jeg krydser fingre for dig

Jeg skal scannes på tors. - krydser du fingre for mig?

Anmeld

6. april 2010

Kaufie

Håber alt gik vel - om ikke andet kan lægen vel sende dig til en scanning hvis han/hun finder blødningen mistænksom.

Anmeld

6. april 2010

silden85

jeg synes ikke at det gik så godt, jeg fortalt at jeg havde oplevet brunt udflåd i nogen dag, og at vagtlægen, ikke  ville gør noget ved det, så+ sagde hun at hun lige ville lave en gyn.-undersøgelse på mig, også snakkede hun noget om at min livmor ikke var så stor igen, også ville hun sende mig til akut scanning, men de ville ikke se mig, når jeg ingen smerter havde, så nu vil hun så se i min blodprøve om det der hcg (staves?) og det stiger, så jeg ind igen på torsdag for at få taget en ny blodprøve, også vil jeg få svar på fredag

puha der er lang tid til fredag middag jeg er rigtigt forvirret lige nu. og hvis det stiger, så er jeg gravid, og hvis det falder, så er jeg ikke gravid mere, og skal højt sandsylig indlægges i weekenden

så jeg krydser finger for at den stiger

der må meget snart blive FREDAG

Anmeld

6. april 2010

Christina31

Jeg krydser finger for dig  - Det skal nok snart blive fredag. Og alt er sikkert rigtig fint. Jeg kender flere, som har blødt lidt i starten, men alligevel er graviditeten endt med et sundt & rask barn.

Synes dog, at det er ret strengt, at de ikke vil tilbyde dig en skanning. - Du kan evt. selv vælge at betale for en skanning for at få lidt ro, du kan hurtigt få en tid ved en privat- klinik. Det er frygteligt, at gå og være så nervøs.

Anmeld

6. april 2010

*A*

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig  Det hele skal nok gå og pludselig er det fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.