er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Assi

Hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

dithmer

silden85 skriver:

jeg synes ikke at det gik så godt, jeg fortalt at jeg havde oplevet brunt udflåd i nogen dag, og at vagtlægen, ikke  ville gør noget ved det, så+ sagde hun at hun lige ville lave en gyn.-undersøgelse på mig, også snakkede hun noget om at min livmor ikke var så stor igen, også ville hun sende mig til akut scanning, men de ville ikke se mig, når jeg ingen smerter havde, så nu vil hun så se i min blodprøve om det der hcg (staves?) og det stiger, så jeg ind igen på torsdag for at få taget en ny blodprøve, også vil jeg få svar på fredag

puha der er lang tid til fredag middag jeg er rigtigt forvirret lige nu. og hvis det stiger, så er jeg gravid, og hvis det falder, så er jeg ikke gravid mere, og skal højt sandsylig indlægges i weekenden

så jeg krydser finger for at den stiger

der må meget snart blive FREDAG

Hej.

Lige en lille trøst til dig fra mig.

Har læst at man i den uge vi er i, godt kan have brunt udflåd eller en let blødning da ens slimhinder er sarte.

Har også en veninde som blødte i uge 7 og der var alt normalt. Så det behøver ikke betyde at der er noget galt.

Har også selv været ved lægen idag.

Anmeld

6. april 2010

silden85

tak for de søde ord. Det er mere det der med at de siger, at min livmore ikke ser så stor ud, men jeg kan nok ikke nå at komme til scanning inden fredag ved en privat. så jeg håber bare at alt er iorden her

men jeg tager det som et tegn, at vi mødte min mor ved lægen, og at hun fandt ud af det, uden jeg havde sagt noget, og at lægen blev ved med at skrive i min vandrejournal, også lag hun den til side, så jeg håber virkelig at det er et GODT TEGN!

Anmeld

9. april 2010

silden85

jubii jeg har lige fået svar på min blodprøver og jeg er stadigvæk gravid

Anmeld

9. april 2010

oo

fantastisk, TILLYKKE

Anmeld

9. april 2010

dithmer

silden85 skriver:

Hvor var det dog fantastisk.

Sagde jo du ikke skulle være bekymret

Anmeld

9. april 2010

isimaven

åååhhh hvor godt TILLYKKE!!!

har tænkt på dig

Anmeld

11. april 2010

fit_fys

silden85 skriver:

Puha!! tillykke tillykke Var lige blevet nervøs jo...

Anmeld

12. april 2010

silden85

nu hvor alt så godt ud, så er jeg begyndt med det brune udflåd igen nøje hvor er jeg forvirret, også ringede jeg til lægen idag, og hun sgade at jeg skulle ringe hvis det blev værre, også sagde hun at hun synes at jeg skulle sygmelde mig indtil på fredag til når jeg har snakket med hende, jeg skal til lægen på fredag for at få lavet min vandrejournal færdig, som har taget et stykke tid at lave, fordi vi ikke var sikker på alt er iorden. men det var det jo.

men jeg overvejer at betale mig fra en scanning for at se om alt er iorden

Anmeld

1. maj 2010

misslea

silden85 skriver:

nu hvor alt så godt ud, så er jeg begyndt med det brune udflåd igen nøje hvor er jeg forvirret, også ringede jeg til lægen idag, og hun sgade at jeg skulle ringe hvis det blev værre, også sagde hun at hun synes at jeg skulle sygmelde mig indtil på fredag til når jeg har snakket med hende, jeg skal til lægen på fredag for at få lavet min vandrejournal færdig, som har taget et stykke tid at lave, fordi vi ikke var sikker på alt er iorden. men det var det jo.

men jeg overvejer at betale mig fra en scanning for at se om alt er iorden

hej du

Har sådan tænkt på dig!! HVordan går det med dig og din lille spirre inde i maven??? Ser alt fint ud???

Håber du har det fantastisk, og har gode nyheder!!!

mange fra Lea 17+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.