Min forsinkede og meget lange FB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Mig med maven

birthee skriver:

Tillykke med jeres prinsesse!!!  Det lyder som at have været en god fødsel

Mange tak. Har jo kun prøvet den ene, men jeg kunne ikke have ønsket mig det bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

bette

Mig med maven skriver:

Ej hvor er du sød! Jeg må også indrømme at det har gjort at jeg har mod på nr to. Hvis den bare går halvt så godt, kan jeg kune prise mig lykkelig!

6 uger, det er jo lige om lidt, glæder mig til at se billeder, og høre om hvordan det er gået! - Pige eller dreng?

Rigtig meget held og lykke!!!

/Christina

regner med det er en pige.. men får endeligt svar når jeg skal til 3d scanning her på onsdag... ved godt det er lidt sent.. men bedre sent end aldrig

ja forstår egentlig heller ikke at jeg vil gennemgå endnu en fødsels når man tænker på hvad jeg gennemgik sidst.. men tja.. nogen siger at vi er lige som guldfisk på det punkt..  

men håber og beder til det kommer til at gå godt gerne lige så godt som din  

neej der er ikke længe til.. men det føleles stadig som en evighed

Anmeld

10. august 2010

Mig med maven

bette skriver:

regner med det er en pige.. men får endeligt svar når jeg skal til 3d scanning her på onsdag... ved godt det er lidt sent.. men bedre sent end aldrig

ja forstår egentlig heller ikke at jeg vil gennemgå endnu en fødsels når man tænker på hvad jeg gennemgik sidst.. men tja.. nogen siger at vi er lige som guldfisk på det punkt..  

men håber og beder til det kommer til at gå godt gerne lige så godt som din  

neej der er ikke længe til.. men det føleles stadig som en evighed

Jeg tror sku at vi skal være glade for at være lidt guldfiskeagtige... Ellers var der nok ikke særlig mange børn.

Det skal jo lige siges at jeg bestemt ikke synes at det var fedt at ligge og føde, men når det så er sagt, var det okay.

Jeg håber på det bedste for dig, og glæder mig meget til at hører mere!

/Christina

Anmeld

10. august 2010

bette

Mig med maven skriver:

Jeg tror sku at vi skal være glade for at være lidt guldfiskeagtige... Ellers var der nok ikke særlig mange børn.

Det skal jo lige siges at jeg bestemt ikke synes at det var fedt at ligge og føde, men når det så er sagt, var det okay.

Jeg håber på det bedste for dig, og glæder mig meget til at hører mere!

/Christina

hehe ja okay det har du så ret i

jeps skal nok smide en beretning om hvordan det gik når det er

Anmeld

2. oktober 2010

Turtles

Jamen for den da, sidder da lige og får helt tåre i øjenen af at læse om din fødsel, og det er jo ik som om jeg ikke har hørt den før vel..
Men du skriver altså også bare på en så fantastisk måde, at man helt føler man er der..

Knus.

Anmeld

4. oktober 2010

Mig med maven

Turtles skriver:

Jamen for den da, sidder da lige og får helt tåre i øjenen af at læse om din fødsel, og det er jo ik som om jeg ikke har hørt den før vel..
Men du skriver altså også bare på en så fantastisk måde, at man helt føler man er der..

Knus.

Tak smuksak!

Her har jeg vidst også haft de fleste detaljer med. Har du selv skrevet en? Jeg vil gerne læse den...

Vi skal snart ses!

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Hej dig med maven 

Jeg har lige siddet og læst din lange, men helt fantastiske fb, blev fuldstændigt grebet af alt det du skrev. Lyder jo helt utroligt og sikke en dejlig unge

Den oplevelse håber jeg også på selv at få, jeg er lige stoppet på p-piller, så der går nok noget tid endnu, men synes lige jeg ville lægge en hilsen, nu når jeg blev så grebet

Håber det går godt med den lille, selvom det er jo er lidt tid siden du har lagt det ind 

Med Venlig Hilsen

Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.