Min forsinkede og meget lange FB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Mig med maven

Mette. skriver:

hvor er hun fin Tillykke med det lille vidunder.. 

Tak for det... Kan slet ikke holde op med at smiler. Hvor er i bare søde allesammen!

SÅ SKØNT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke  -hun er pragtfuld!!! Og sikke en skøøøn fødselsberetning, jeg tudede lidt må jeg indrømme

Anmeld

7. april 2010

Mig med maven

Rosa skriver:

Stort tillykke  -hun er pragtfuld!!! Og sikke en skøøøn fødselsberetning, jeg tudede lidt må jeg indrømme

Hi hi fnis. - Er glad for at du kan lide den. Jeg synes jo den er helt perfekt, men ikke alle er nødvendigvis enige...

Anmeld

9. august 2010

Mig med maven

Nøj hvor er det bare vildt, sad lige og læste min fødselsberetning igennem igen. Hyle, det kan jeg altså.

Det er gået helt vildt hurtigt, min lille prinsesse er 6½ mrd, har to tænder og sidder selv på gulvet! Nej nej nej, det er jo ikke lige til at forstå...

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette, men jeg skulle lige ud med det! Er lidt i chok over at tiden kan gå så stærkt!

/Christina

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Tusind gange tillykke med jeres smukke prinsesse Sidder sgu her og bliver helt vildt skruk... mere end jeg er i forvejen Skal selv føde om 13-14 uger :O Håber tiden går hurtigt nu ggg...

Knus Sussie 26+0

Anmeld

9. august 2010

Mig med maven

NR3ønskebarn skriver:

Tusind gange tillykke med jeres smukke prinsesse Sidder sgu her og bliver helt vildt skruk... mere end jeg er i forvejen Skal selv føde om 13-14 uger :O Håber tiden går hurtigt nu ggg...

Knus Sussie 26+0

Jamen jeg synes at det var efter uge 20 at det gik rigtig stærkt.

Held og lykke med resten af din graviditet, og ikke mindst fødslen!

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Mig med maven skriver:

Jamen jeg synes at det var efter uge 20 at det gik rigtig stærkt.

Held og lykke med resten af din graviditet, og ikke mindst fødslen!

Mange tak Ja det går osse meget hurtigere med at maven vokser osv.. Men synes stadig der er MEGA lang tid til fødslen smiler..

Knus Sussie 26+0

Anmeld

9. august 2010

bette

puha sikke da en fødselsberetning.. det er nok den bedste jeg har læst.. sådan ville jeg gerne føde når det bliver min tur.. 

havde en dårlig oplevelse sidst.. ville prise mig lykkelig hvis jeg måtte opleve det du gjorde. 

bliver helt føleles ladet.. snøft...hvor er det smukt.

heidi som har 6 uger endnu

Anmeld

9. august 2010

birthee

Tillykke med jeres prinsesse!!!  Det lyder som at have været en god fødsel

Anmeld

9. august 2010

Mig med maven

bette skriver:

puha sikke da en fødselsberetning.. det er nok den bedste jeg har læst.. sådan ville jeg gerne føde når det bliver min tur.. 

havde en dårlig oplevelse sidst.. ville prise mig lykkelig hvis jeg måtte opleve det du gjorde. 

bliver helt føleles ladet.. snøft...hvor er det smukt.

heidi som har 6 uger endnu

Ej hvor er du sød! Jeg må også indrømme at det har gjort at jeg har mod på nr to. Hvis den bare går halvt så godt, kan jeg kune prise mig lykkelig!

6 uger, det er jo lige om lidt, glæder mig til at se billeder, og høre om hvordan det er gået! - Pige eller dreng?

Rigtig meget held og lykke!!!

/Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.