over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

creative

til scaningen i dag bliv hun gætte til ca. 4100g og så har de prøvet at lave hindeløsning ennu en gang så nu er der kun at håbe at hun kommer af sig selv inden lørdag hvor jeg har tid til igangsættese

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Lone Jakobsen

jamen puuuster lige lidt ve støv til dig igen så min datter kom dagen før jeg sku ha været sat i gang

Anmeld

13. april 2010

creative

Gaia kom til verden i fradags kl. 16.07 en stor pige på 4200g og 55 cm. langvilken lykke

Anmeld

13. april 2010

oo

creative skriver:

Gaia kom til verden i fradags kl. 16.07 en stor pige på 4200g og 55 cm. langvilken lykke

ih tillykke...blev det så den hjemmefødsel du havde drømt om?

Anmeld

13. april 2010

Ayasmor

creative skriver:

Tillykke med jeres "lille" Gaia..

Anmeld

13. april 2010

Bayze

creative skriver:

Hvor skønt at høre - tillykke tillykke! Fødte du hjemme eller hvad edte det hele med?

Anmeld

14. april 2010

Mor til matilde og gustav

creative skriver:

tillykke med den lille prinsesse gaia, dejligt hun endelig ville komme ud til jer hva? håber fødselen gik som den skulle og at du fik lov til at føde derhjemme;-) knus marie og matilde

Anmeld

14. april 2010

otlitrom

Tillykke med Gaia Dejligt at hun endelig kom!

Anmeld

14. april 2010

lisbethita

creative skriver:

Alt står klar til den hjemmefødsel jeg har drømt om siden starten af graviditeten, så i uge 37 opdaget jeg at vores datter lå forkert og skulle til vending på svendborg første gang lykkes det ikke så jeg indstillet mig på en sædefædsel eller et kejsersnit, vi var helt oppe i skyrne af glæde da det lykkes at få hende vendt anden gang. Karet bliv puste op og alt gjort klart.

Nu er jeg nået 10 dage over termin i morgen og har slet ikke på fornemsen at hun er vej, jeg går faktis og er ret kedaf det flere gang om dagen syndes det er svært hele tiden at være klar til at det veerne pluslig kan starte og samtide ligge min drøm på hylden og indse at det moske ender med en fødsel på syghuset

heldigvis har jeg min søde kæreste der gør rigtig meget for at hygge og nusse om mig  

jeg har set at ander her inde har fået sendt veestøv så vis i stadig har ligt i skuffen vil jeg blive rigtig glad for en sending til nyborg

Hejsa....jeg sender lige lidt vestøv fra Svendborg til Nyborg. Der er jo ikke så langt, så mon ikke det virker??? 

Indtil da håber jeg du får slappet af inden dit lille vidunder dukker op!!

ALT DET BEDSTE HELD OG LYKKE HERFRA!

Kærligst Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.