over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

creative

min jm. har lige sagt ja til at se mig i dag og vis jeg er moden til det vil hun prøve at løsne hinden  så ret med ligt håb, så vidt jeg kan læse mig frem til virker det på ca. 50 %, nongen skriver at det gør vildt ondt men jeg er nået der til ny hvor alt smærte der hjælper min datter til verden er en god smærte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Sara.

creative skriver:

jeg hade termin d. 27/3, skal til jm. i morgen og til scaning fredag vis jeg ikke har født inden da, jeg ville virklig ønske at jeg bare hade den minste følse af at veerne var på vej men næ jeg kan stadig tage ud og løbe en tur uden plukveerer

Jeg krydser fingre for at baby melder sin ankomst inden.... og at det hjælper at få løsnet dine hinder

Jeg havde termin 26 marts så det jo næsten som dig... vi følges ad...

Anmeld

6. april 2010

creative

lærkes_mor skriver:

Jeg krydser fingre for at baby melder sin ankomst inden.... og at det hjælper at få løsnet dine hinder

Jeg havde termin 26 marts så det jo næsten som dig... vi følges ad...

så må du da også være ved at gå ud af dit gode skind eller hvad ?

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

creative skriver:

min jm. har lige sagt ja til at se mig i dag og vis jeg er moden til det vil hun prøve at løsne hinden  så ret med ligt håb, så vidt jeg kan læse mig frem til virker det på ca. 50 %, nongen skriver at det gør vildt ondt men jeg er nået der til ny hvor alt smærte der hjælper min datter til verden er en god smærte

Jeg gik 15 dage over tiden, så jeg forstår fuldt ud din utålmodighed. Dagen før jeg fødte, var jeg på OUH kl. 11 for at få kørt strimmel, og der skulle tages stilling til, om jeg skulle sættes i gang. Da jeg var 4 cm åben (uden jeg overhovedet havde mærket det) løsnede jordemoderen hinden, og ja, det gjorde lidt ondt, men jeg fik veer om natten og Laura var ude kl. 6 om morgenen

Håber snart hun er ude.

Knus Linda

Anmeld

6. april 2010

Sara.

creative skriver:

så må du da også være ved at gå ud af dit gode skind eller hvad ?

FULDSTÆNDIG!!!!

Men tænker at jeg jo er indstillet på at føde på Skejby lige meget hvornår, det må være anderledes for dig når du jo gerne vil føde hjemme.....

Men er kommet dertil hvor jeg ikke tror jeg går igang af mig selv... Selvom chancen vel er der..

Jeg skal ringe torsdag og får en tid fredag til at komme ind og så må jeg se hvad der sker....

Krydser fingre for at du går igang af dig selv!!!

Anmeld

6. april 2010

creative

jeg var til hindeløsning kl. 16 i dag syndes det gjor ret nas men jeg er klar på næsten alt for at få hende til verden. jm. sage jeg var 1 1/2 cm åben og blød, jeg har ingen forskæld mærket efter, det har kun givet en dråbe blod, cyklet en hald time her til aften uden problemer så jeg tro ikke det har rykket det store.

i morgen skal jeg til scaning kl. 14 så må vi se hvad de siger 

Anmeld

6. april 2010

creative

lærkes_mor skriver:

FULDSTÆNDIG!!!!

Men tænker at jeg jo er indstillet på at føde på Skejby lige meget hvornår, det må være anderledes for dig når du jo gerne vil føde hjemme.....

Men er kommet dertil hvor jeg ikke tror jeg går igang af mig selv... Selvom chancen vel er der..

Jeg skal ringe torsdag og får en tid fredag til at komme ind og så må jeg se hvad der sker....

Krydser fingre for at du går igang af dig selv!!!

hved du om du har åbnet dig ligt ? jeg føler med dig, tro stadig jeg ville være resløs og kedad det selvom jeg skulle føde på hospitalet, syndes det er hort hele tiden at være psykisk klar på at fødslen kan gå i gang, kan du få dagen til at gå ? jeg er begynt at skide huld i at mit vand kan gå midt i toget eller at veerne kan starte når jeg er lang hjemme fra er bare nød til at komme ud af huset

Anmeld

7. april 2010

Sara.

creative skriver:

hved du om du har åbnet dig ligt ? jeg føler med dig, tro stadig jeg ville være resløs og kedad det selvom jeg skulle føde på hospitalet, syndes det er hort hele tiden at være psykisk klar på at fødslen kan gå i gang, kan du få dagen til at gå ? jeg er begynt at skide huld i at mit vand kan gå midt i toget eller at veerne kan starte når jeg er lang hjemme fra er bare nød til at komme ud af huset

Var til jordemor på terminsdagen... der var jeg 2 cm åben og min livmoderhals var ca 1½-2 cm..... Men ved ikke om der er sket mere siden...

Bortset fra nu... får plukveer der virkelig gør nas engang i mere mellem. Der var nogen der lavede tlf fis med mig kl 2 i nat men faldt i søvn igen, havde det bare små nderligt... Kl 4.30 vågner min pige på 2½ og hun er stadig frisk..... men siden da har jeg haft ondt. Håber det er veerne der starter, men tør ikke rigtig tro det.. det er heller ikke regelmæssigt overhovedet............ Ved ikk om min mand skal ta på arbejde her lidt over 7, træls at holde ham hjemme hvis der ikke er noget.....

Mht at få dagene til at gå har der lige været påske og lukket i min datters vug hele ugen, det sys jeg var lidt hårdt... igår d.6 havde jeg fødselsdag og ellers sover jeg bare  eller sidder på baby.dk

Jeg krydser fingre for at din hindeløsning har hjulpet!!! Ligemeget hvornår vi føder har vi snart vores babyer ude.... det er dejligt at tænke på!

Anmeld

7. april 2010

SaNiNa

Årh søde hvade håbetdu hvade født til vi kom hjem igen...

Kan godt forsåt du er ked af det, jeg hvade det osse rigtig svært med lillemanden ikke ville komme og når man så er gået overtid blev det kun værre for mig.

Håbe snart der sker noget.

Anmeld

7. april 2010

creative

lærkes_mor skriver:

Var til jordemor på terminsdagen... der var jeg 2 cm åben og min livmoderhals var ca 1½-2 cm..... Men ved ikke om der er sket mere siden...

Bortset fra nu... får plukveer der virkelig gør nas engang i mere mellem. Der var nogen der lavede tlf fis med mig kl 2 i nat men faldt i søvn igen, havde det bare små nderligt... Kl 4.30 vågner min pige på 2½ og hun er stadig frisk..... men siden da har jeg haft ondt. Håber det er veerne der starter, men tør ikke rigtig tro det.. det er heller ikke regelmæssigt overhovedet............ Ved ikk om min mand skal ta på arbejde her lidt over 7, træls at holde ham hjemme hvis der ikke er noget.....

Mht at få dagene til at gå har der lige været påske og lukket i min datters vug hele ugen, det sys jeg var lidt hårdt... igår d.6 havde jeg fødselsdag og ellers sover jeg bare  eller sidder på baby.dk

Jeg krydser fingre for at din hindeløsning har hjulpet!!! Ligemeget hvornår vi føder har vi snart vores babyer ude.... det er dejligt at tænke på!

å hvor jeg håber for dig at det var veerne der er starte spendne, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.