creative skriver:
hved du om du har åbnet dig ligt ? jeg føler med dig, tro stadig jeg ville være resløs og kedad det selvom jeg skulle føde på hospitalet, syndes det er hort hele tiden at være psykisk klar på at fødslen kan gå i gang, kan du få dagen til at gå ? jeg er begynt at skide huld i at mit vand kan gå midt i toget eller at veerne kan starte når jeg er lang hjemme fra er bare nød til at komme ud af huset
Var til jordemor på terminsdagen... der var jeg 2 cm åben og min livmoderhals var ca 1½-2 cm..... Men ved ikke om der er sket mere siden...
Bortset fra nu... får plukveer der virkelig gør nas engang i mere mellem. Der var nogen der lavede tlf fis med mig kl 2 i nat men faldt i søvn igen, havde det bare små nderligt... Kl 4.30 vågner min pige på 2½ og hun er stadig frisk..... men siden da har jeg haft ondt. Håber det er veerne der starter, men tør ikke rigtig tro det.. det er heller ikke regelmæssigt overhovedet............ Ved ikk om min mand skal ta på arbejde her lidt over 7, træls at holde ham hjemme hvis der ikke er noget.....
Mht at få dagene til at gå har der lige været påske og lukket i min datters vug hele ugen, det sys jeg var lidt hårdt... igår d.6 havde jeg fødselsdag
og ellers sover jeg bare
eller sidder på baby.dk

Jeg krydser fingre for at din hindeløsning har hjulpet!!! Ligemeget hvornår vi føder har vi snart vores babyer ude.... det er dejligt at tænke på!
Anmeld