over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.988 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. april 2010

creative

Alt står klar til den hjemmefødsel jeg har drømt om siden starten af graviditeten, så i uge 37 opdaget jeg at vores datter lå forkert og skulle til vending på svendborg første gang lykkes det ikke så jeg indstillet mig på en sædefædsel eller et kejsersnit, vi var helt oppe i skyrne af glæde da det lykkes at få hende vendt anden gang. Karet bliv puste op og alt gjort klart.

Nu er jeg nået 10 dage over termin i morgen og har slet ikke på fornemsen at hun er vej, jeg går faktis og er ret kedaf det flere gang om dagen syndes det er svært hele tiden at være klar til at det veerne pluslig kan starte og samtide ligge min drøm på hylden og indse at det moske ender med en fødsel på syghuset

heldigvis har jeg min søde kæreste der gør rigtig meget for at hygge og nusse om mig  

jeg har set at ander her inde har fået sendt veestøv så vis i stadig har ligt i skuffen vil jeg blive rigtig glad for en sending til nyborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sender tonsvis af den bedste kvalitet vestøv over til dig.

Håber hun kommer ud lige om lidt og at i får lov at føde hjemme.

Anmeld

6. april 2010

Bayze

Iihh altså - tonsvis af vestøv i din retning

Jeg håber det hele arter sig så du kan få lov at føde hjemme som planlagt. Men husk at hvis tingene skulle dreje i en anden retning og du må på hospitalet, så er det vigtigste at fødslen forløber sikkert og godt og mest af alt at du snart holder din pige i dine arme 

Anmeld

6. april 2010

Ranarupta

Du får også lige en mindre storm herfra!

Nu må din lille pige godt komme, så du kan få hende i armene.

*  

Anmeld

6. april 2010

creative

tak så må jeg bare håbe at det satter gang i hende

Anmeld

6. april 2010

Chalala85

øv altså, det er da også super surt når man har glædet sig til en hjemmefødsel og alt bare er klar til hun kommer. Jeg sender en stor af vestøv til dig og håber du kan få en fantastisk hjemmefødsel og hvis det ender på hospital så håber jeg det bliver en god fødsels trods omstændighederne. Så må i bare hurtigt hjem igen

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Snak med dine JM om det!!!... Det KAN være at din termin er regnet forkert fra starten. Idun kom ud 10 dage for sent og jeg var også med de samme tanker som dig, da jeg var gået over tiden. Men min JM sagde at vi godt kunne scanne mig og vurdere forstervands mængde og navlestrengsflow og lige give det en lille tid mere

Idun endte med at komme ud, dagen efter min egen termin. Men ventetiden var LAAAAAAAAAANG... Du har 4 dage at gå på endnu! Der er masser af tid til at det går igang. Du opdager det jo ikke før det rent faktisk GÅR igang.

HELD OG LYKKE og tonsvis af ve-støv.

KRAM

Anmeld

6. april 2010

Sara.

Åhhh håber du føder af dig selv inden længe og får din hjemmefødsel!!!

Jeg sender masser af ve støv afsted til dig!!!!!!!

Hvornår havde du termin?

Knus

Anmeld

6. april 2010

Lone Jakobsen

puuuuster også lige en masse ve støv afsted til dig. håber du får en super dejlig hjemmefødsel

Anmeld

6. april 2010

creative

lærkes_mor skriver:

Åhhh håber du føder af dig selv inden længe og får din hjemmefødsel!!!

Jeg sender masser af ve støv afsted til dig!!!!!!!

Hvornår havde du termin?

Knus

jeg hade termin d. 27/3, skal til jm. i morgen og til scaning fredag vis jeg ikke har født inden da, jeg ville virklig ønske at jeg bare hade den minste følse af at veerne var på vej men næ jeg kan stadig tage ud og løbe en tur uden plukveerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.