3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Anne85

ct skriver:

Hvor mange dvd'er får man egentlig med fra jordemoder.dk?

De få dvd'er, jeg har set, har kun varet i 12-13 minutter - Bliver resten af scanningen ikke optaget, eller? 

Har ikke lige set dvd´en endnu... men hun tog mikrofonen på med det samme hun begyndte at scanne og tog den først af da hun var færdig med at scanne (hvilket varede en lille time)... på et tidspunkt slukekde hun dog kort for lyden fordi hun lige svinede min jordemoder lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Har ikke lige set dvd´en endnu... men hun tog mikrofonen på med det samme hun begyndte at scanne og tog den først af da hun var færdig med at scanne (hvilket varede en lille time)... på et tidspunkt slukekde hun dog kort for lyden fordi hun lige svinede min jordemoder lidt

Nå okay. Hvorfor havde hun dog behov for det?

Jeg håber, man får det hele med så

Anmeld

5. maj 2010

Anne85

ct skriver:

Nå okay. Hvorfor havde hun dog behov for det?

Jeg håber, man får det hele med så

Ej det var ik så slemt... min jordemoder havde bare om mandagen vurderet lillepigen til at være mindre end hun burde være på daværende tidspunkt (men det viste sig jo at hun faktisk ligger i den høje ende af vægt skalaen)... og der slukkede hun bare lige imens hun sagde, at hvis det var hende der havde vurderet det så ville hun straks ha sendt mig til en ekstra vægt scanning eller ihvertfald bedt mig om at komme ind igen en uge efter

Anmeld

5. maj 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Ej det var ik så slemt... min jordemoder havde bare om mandagen vurderet lillepigen til at være mindre end hun burde være på daværende tidspunkt (men det viste sig jo at hun faktisk ligger i den høje ende af vægt skalaen)... og der slukkede hun bare lige imens hun sagde, at hvis det var hende der havde vurderet det så ville hun straks ha sendt mig til en ekstra vægt scanning eller ihvertfald bedt mig om at komme ind igen en uge efter

Okay Nå, men jeg glæder mig i hvert fald til det er min tur på fredag

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hej tøsepiger

Er der mon nogle af jer der har været afsted til 3D?? I såfald.... kom frit frem med jeres billeder og fortællinger  Vi skal fredag i næste uge... der er jeg i uge 30... ihhh hvor jeg glæder mig  Har store forventninger... for denne gang skulle moderkagen ligge bagved, sidste gang lå den foran min søn så vi fik desværre ikke så gode billeder.

I får lige et par billeder af min dejlige søn (med en moderkage der dækker det halve af ansigtet)  De er taget i uge 31 og 32.... og så lige et billede hvor han er et døgn og et hvor han er en uge

ja ja ja... man har vel et standpunkt til man tager et nyt ikke????

jeg er sørme kommet til at bestille tid til 3D/4D skanning hos Jordemoder.dk allerede på onsdag...

Det var godt nok uheldigt af mig he he he - heldigvis, blev kæresten ikke sur, men glæder sig til at se hende igen og min lillebror har instisteret på at komme med, hvis han er hjemme, ellers vil min mor MEGET gerne med.

Anmeld

5. maj 2010

Anne85

noname skriver:

jeg er sørme kommet til at bestille tid til 3D/4D skanning hos Jordemoder.dk allerede på onsdag...

Det var godt nok uheldigt af mig he he he - heldigvis, blev kæresten ikke sur, men glæder sig til at se hende igen og min lillebror har instisteret på at komme med, hvis han er hjemme, ellers vil min mor MEGET gerne med.

Hi hi... det kan smut det skidt  Glæder mig til at se billeder

Anmeld

10. maj 2010

Anne85

noname skriver:

Hvor blir billederne af?  Eller var det først nu på onsdag?

Anmeld

10. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

he he he, det er nu på onsdag d. 12/5-2010 kl 18.45.

Anmeld

12. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Har været afsted til 3D... Er faktisk lige kommet hjem... Den lille laban vender forkert, så vi kunne intet se, hun ville overhovedet ikke samarbejde, så jeg har fået en ny tid på tirsdag kl 9... Så må vi håbe hun vender så vi bedre kan se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.