Tak
ja jeg syntes også bare han var den absolut sødeste baby på patienthotellet dengang... de andre så så sære ud med deres skaldede hoveder
men man synes jo altid at ens eget barn er det kønneste
jeg er spændt på om lillesøster også får samme manke... og om det er lyst (jeg er selv helt mørkhåret og min mand er vist en god gang stryhns
)
Jeg kan absolut anbefale dig at få en 3D... det er en fantastisk oplevelse... og jeg elskede at kigge på hans billede i de sidste små 10 uger der gik inden han meldte sin ankomst. Tænker også at det bliver meget sjovt for børnene når de bliver ældre at se hvordan de så ud da det lå inde i maven
Meeen det er jo ikke ligefrem gratis... jeg syntes prisen er helt sindssyg... men hva 
Hvilken uge anbefaler de dig at få dem i når det er tvillinger?
De anbefaler, at man senest bliver scannet mellem uge 24-26. Så det er tidligt. Du har ret. Det kunne om ikke andet være sjovt at se, hvordan de ser ud "rigtigt" inde i maven. Noget de sikkert selv vil sætte pris på, når de bliver større.
Min nevø blev født med den største mørke manke. Hans lillesøster kom til verden 3½ år efter og forventningerne var store. Ud kom en noget større pige og derved mere trykket i ansigtet. Hun havde da lidt hår, men slet ikke som storebror. Hun voksede sig dog hurtig lige så køn og lækker som storebror, men det var sådan lidt "nå", da hun kom ud.. haha.
Først et billede af storerbror, så af lillesøster. Så til sidst et, hvor man kan se, hvor ualmindelig lækker hun blev med tiden..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld