3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Anne85

ct skriver:

Jeg har også hørt, at hun skulle være rigtig god  Der er jeg 28+0

Hvilken dato skal du afsted? Jeg glæder mig til at se billeder derfra

Den 16. april... der er jeg 29+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Den 16. april... der er jeg 29+1

Det er  jo meget snart Så må du altså lige smide billederne herinde, ikk?

Anmeld

8. april 2010

Risen

Uh så har vi fået en ny tid til på onsdag klokken 17 ! Så spændende ! Glæder mig godt nok.. Bagefter skal vi ud og spise med mine forældre og kærestens forældre , så de kan lære hinanden lidt bedre at kende.. 

Anmeld

10. april 2010

Anne85

Risen skriver:

Uh så har vi fået en ny tid til på onsdag klokken 17 ! Så spændende ! Glæder mig godt nok.. Bagefter skal vi ud og spise med mine forældre og kærestens forældre , så de kan lære hinanden lidt bedre at kende.. 

Ihhh hvor spændende  Glæder mig til at se billeder

Anmeld

17. april 2010

Anne85

hej tøse-piger

Så har vi været til 3D.... åh hvor var det bare en fed oplevelse. I kan se billederne i mit fotoalbum... synes ikke de er helt så skarpe som dengang med Kristian... men hva... jeg betaler gerne 1300 kr for at kigge på min lille prinsesse i 1 1/2 time og høre den søde jordemoder fortælle om hende
Hun var selvfølgelig helt perfekt Vejer små 1,4 kg hvilket svarer til en termin d. 26/6 istedet for d. 1/7 (hvilket de også sagde da vi var til MD).
Og hvor er det vildt hvad man kan se i 3D.... fx kunne hun se at hun har en ordentlig manke på hovedet allerede At hun har den fineste lille mund uden tegn på læbe-gane-spalte, at hendes ører sidder perfekt (hvis de sad lavt var det vist tegn på mongolisme) Ej men hun var bare SÅ lækker Ihhh hvor vi glæder os til hun kommer

Anmeld

17. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

hej tøse-piger

Så har vi været til 3D.... åh hvor var det bare en fed oplevelse. I kan se billederne i mit fotoalbum... synes ikke de er helt så skarpe som dengang med Kristian... men hva... jeg betaler gerne 1300 kr for at kigge på min lille prinsesse i 1 1/2 time og høre den søde jordemoder fortælle om hende
Hun var selvfølgelig helt perfekt Vejer små 1,4 kg hvilket svarer til en termin d. 26/6 istedet for d. 1/7 (hvilket de også sagde da vi var til MD).
Og hvor er det vildt hvad man kan se i 3D.... fx kunne hun se at hun har en ordentlig manke på hovedet allerede At hun har den fineste lille mund uden tegn på læbe-gane-spalte, at hendes ører sidder perfekt (hvis de sad lavt var det vist tegn på mongolisme) Ej men hun var bare SÅ lækker Ihhh hvor vi glæder os til hun kommer

Super billeder Anne, har lagt et par kommentarer...

mange tak for kigget

Anmeld

19. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

hej tøse-piger

Fantastisk ! det er jo bare så vildt at få lov at snyde på den måde og se den lille før tid..  Det bliver bare så virkeligt på en helt syrret måde.. Hvad siger storebror ?

Hun er bare så fin Anne ! Og 1400 gram ? Det er sku større end min som jeg ellers synes var ret stor.. hehe.. 

Anmeld

19. april 2010

Anne85

Risen skriver:

Fantastisk ! det er jo bare så vildt at få lov at snyde på den måde og se den lille før tid..  Det bliver bare så virkeligt på en helt syrret måde.. Hvad siger storebror ?

Hun er bare så fin Anne ! Og 1400 gram ? Det er sku større end min som jeg ellers synes var ret stor.. hehe.. 

Ja jeg blev også så lykkelig over at hun faktisk er rigtig fin stor... for jordemoderen i mandags sagde jo at hun lå i den lave ende rent vægtmæssigt... men hun er jo helt som hun skal være (og måske endda lidt til )

Storebror har kysset billederne og glæder sig til hun kommer ud

Anmeld

19. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ja jeg blev også så lykkelig over at hun faktisk er rigtig fin stor... for jordemoderen i mandags sagde jo at hun lå i den lave ende rent vægtmæssigt... men hun er jo helt som hun skal være (og måske endda lidt til )

Storebror har kysset billederne og glæder sig til hun kommer ud

Fantastisk !  Bliver spændende hvad han siger til det hele når hun er kommet til verdenen..

Anmeld

4. maj 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Hej tøsepiger

Er der mon nogle af jer der har været afsted til 3D?? I såfald.... kom frit frem med jeres billeder og fortællinger  Vi skal fredag i næste uge... der er jeg i uge 30... ihhh hvor jeg glæder mig  Har store forventninger... for denne gang skulle moderkagen ligge bagved, sidste gang lå den foran min søn så vi fik desværre ikke så gode billeder.

I får lige et par billeder af min dejlige søn (med en moderkage der dækker det halve af ansigtet)  De er taget i uge 31 og 32.... og så lige et billede hvor han er et døgn og et hvor han er en uge

Hvor mange dvd'er får man egentlig med fra jordemoder.dk?

De få dvd'er, jeg har set, har kun varet i 12-13 minutter - Bliver resten af scanningen ikke optaget, eller? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.