Voksne menneskers elendige opførsel - til dels om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2008

ivfmarie

godt gået Helle!!!
Hvor er det synd for sådan et par drenge der, hva´...!?
Når de kommer i skole taler de sådan til læreren, og forstår ikke hvorfor det pludelig ikke er ok!?

Marie - der ikke hvade haft boller nok til at gøre som du - men gid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Loggidut

heaven skriver:

uha, du har da været hidset op...... sådan en klaphat, han havde vist en dårlig dag!!! Godt du sagde noget til ham, det havde jeg ogsp gjort!!!
Faktisk var jeg også oppe at markere rimelig kontant forleden. Var ude at handle og står ved en stor køledisk, og Lasse er jo selvfølgelig med, og er i højt humør. I modsat ende af disken og på den anden side, står en gammel mand. Lasse "råber" stadig når han snakker og er glad, og det gjorde han så også der. Pludselig råbte manden til mig, om jeg "da for helvede ikke kunne få den møgunge til at holde kæft"....
Spørg lige om jeg så RØØØØØDT Så tog jeg ellers min søn, og gik op til den her mand, og så fik han ellers læst og påskrevet. Har aldrig været så rasende i mit liv. Sagde til ham:" hør her kammerat, det her er et barn på 10 mdr, det er hans måde at snakke på, og kan du ikke lide det, må du jo gå".... Du skal overhovedet ikke tale sådan til mig eller min søn".
Ja, om jeg da ikke kunne se det generede folk? Og det måtte jeg jo så sige nej til - og at jeg i øvrigt var ligeglad om det generede nogen - han havde bare af at tale ordenligt....
Og så tog jeg min søn og gik.....
sure stodder siger jeg bare - og ja, sur mor endte det jo også med, tsk tsk...

Jannie.

ja come on...sådan en idiot...du skulle fandme havde rystet Lasse ud over ham, så han kunne få savl i hovedet!

sådan en idiot savner da hjerne!

der er bare folk der ikke fatter en skid, ogjeg kan blive såååå vred!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.