Hvad synes i om det her pigenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Bare mig..

Tak for jeres svar.. Det er super svært. Virkelig...

Jeg håber hun ligner en der hedder noget helt bestemt når hun kommer ud, hvis ikke vi har fundet et navn inden...

Der må gerne komme flere kommentar om navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

CamillaT89

Jeg synes, det er rigtig sødt  

Og så gør det ingenting, at din venindes pap-datter hedder det Det var noget andet, hvis det var hendes biologisk, og hvem siger, at hende og hendes kæreste bliver sammen!? ()

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

marikka skriver:

Nikoline?

Vi ville egentlig have kaldt vores kommende datter Thea, men kæresten synes ikke længere det er et flot navn, og nu er vi faktisk lost..

Men Nikoline har vi dog snakket lidt om.

Min venindes pap-datter hedder det, men jeg har aldrig set hende, da forholdet til hendes kæreste er ret nyt, men kan jeg så kalde min datter det, når hendes pap-datter hedder det?

Og har i evt andre forslag? Min kæreste vil gerne have et navn der er "normalt" og jeg, et der er specielt, så det skal være en blanding..

Det kan i da sagtens kalde hende  

Anmeld

2. april 2010

*A*

Jeg foretrækker Nikoline

Anmeld

2. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at Nikoline er super sødt og især når det bliver stavet med k

Anmeld

2. april 2010

otlitrom

For at være helt ærlig, så bryder jeg mig ikke om det. Er ikke så god til -ine navne. (Caroline, Josefine, Nikoline)

Men det er jo heldigvis helt op til Jer! Det er allervigtigst, hvad Jeres mavefornemmelse siger jer

Så synes I hun skal hedde det, så er der jo ikke noget at rafle om

Anmeld

2. april 2010

JVC

Jeg synes også at det er et pænt navn. Det er pænere med "k" end med "c"

Anmeld

2. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes Nikoline er et sødt navn... Min mands bedste ven, har en datter der hedder Nikoline, og hun er en rigtig frækkert

Thea er jeg ikke så vild med, men det hænger sikkert sammen med, at jeg gik i skole med en knap så sød pige ved det navn i sin tid, he he.

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Jeg synes begge navne er rigtig fine

Håbed i kan blive enige uden at ryge i totterne på hinanden

Vores datter hedder Liva, på listen havde jeg også bla. Hannah, Olivia, Sofia, Silke..... det var lige mine bud

Anmeld

5. april 2010

mortilfreja

synes det er et rigtig sødt navn.. Hvad med navnet LEA..? Det ligger tæt op af THEA... Og er også et rigtig sødt navn..Selv er jeg vild med navnet AMALIE.. Håber i bliver enige om et navn.. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.