farvel og tak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Diana...

Jamen jeg er os mega enig med Pia og Pia. 

Netop og lave sådan et indlæg her er med til at skabe en dårlig stemning. 

Og så er vi altså over 3000 tøser her inde det ville altså være mærkeligt hvis der ikke ville komme lidt hårde diskutioner en gang i mellem :)

Hej hej til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Laulund87

det var nok lidt umodent af mig at lave den her tråd, men lige i øjeblikket var jeg bare lidt målløs over tonen nogle steder herinde..når man er ny har man nok nogle forventninger til siden..nogle har også skrevet at de sidste par måneder har været slemme så jeg er nok kommet ind på et forkert tidspunkt

Anmeld

31. marts 2010

Liljesilas

Må jeg spørge, hvad det er der præcis sker her inde? Jeg er ikke her inde så tit, og har ikke oplevet noget ubehageligt, så gad godt vide hvad det er der sker???

Anmeld

31. marts 2010

L-Mortil3

Der er såmænd til tider dårlig stemning og bølgegang, jeg har selv forladt siden pga. en enkelt person, men jeg kom nu hurtigt tilbage, for jeg savnede jo alle de andre, og idag kan jeg se tilbage på det og synes det var lidt hurtigt jeg fik konkluderet sagerne. Jeg har valgt at se og huske denne person for alt det positive - det skylder man folk, og det håber jeg bestemt også du kan

Hvis du alligevel smutter, så får du alt held og lykke med på vejen herfra

Anmeld

31. marts 2010

Miamaja

mayapigen skriver:

Må jeg spørge, hvad det er der præcis sker her inde? Jeg er ikke her inde så tit, og har ikke oplevet noget ubehageligt, så gad godt vide hvad det er der sker???

ja

Anmeld

31. marts 2010

Faith

Line&Liam skriver:

Der er såmænd til tider dårlig stemning og bølgegang, jeg har selv forladt siden pga. en enkelt person, men jeg kom nu hurtigt tilbage, for jeg savnede jo alle de andre, og idag kan jeg se tilbage på det og synes det var lidt hurtigt jeg fik konkluderet sagerne. Jeg har valgt at se og huske denne person for alt det positive - det skylder man folk, og det håber jeg bestemt også du kan

Hvis du alligevel smutter, så får du alt held og lykke med på vejen herfra

Det er dælme stort af dig synes jeg! For nogen gange går bølgerne højt og man kan let få skrevet nogle ting som man inderligt fortryder bagefter (mig selv inklusive). Tror det skyldes at der somme tider er emner herinde som man brænder for og har meget stærke meninger om, og så er det nogen gange svært at stoppe mens legen er go.

Men synes generelt folk er meget storsindede og tilgivende herinde. Som andre har skrevet så er vi 3000 brugere, og vi kan umuligt være ens alle sammen, så man må nok forvente nogle sammenstød engang imellem.

Anmeld

31. marts 2010

N&J

Syntes I ikke, at selvom det måske ikke er det smarteste at starte sådan en tråd, som trådstarter faktisk også selv erkender, så at I der vælger at svare tilbage om hvor meget negativitet en sådan tråd skaber, selv netop går ind og gør det samme, hvad med bare at lade være med at skrive i tråden hvis I ikke har noget pænt at sige, man kan jo ikke gå ind og bestemme hvordan en anden person oplever bestemte situationer, og trådstarter mener jo tydeligvis at hun ikke har haft så gode erfaringer, jamen hvad med så at anerkende det, og komme videre ved måske at nævne de positive ting på siden eller bare ønske held og lykke fremover..

Syntes ærligt talt det andet er en smule dobbeltmoralsk.. og ja hvis det er sådan I føler det, så syntes jeg faktisk det er lidt synd, jeg bliver sku lidt trist når folk skriver de forlader siden, og syntes da at jeg tænker en ekstra gang når der bliver skrevet at der ofte er en hård tone... vi må jo prøve at få noget positivt ud af det..

Uhh ha det blev kringlet, og dette var ikke ment fornærmende eller fordømmende på nogen måde, så håber at det ikke bliver læst sådan..  

Knuz fra Jane

Anmeld

31. marts 2010

Kløver

det var alt for denne gang. Sletter min profil da jeg synes det er en ubehagelig side og mange er utrolig umodne herinde Har kun været herinde få måneder og jeg er da godt nok chokket over stemningen. Har snakket med nogle veninder om siden og de synes også det er noget underligt noget..

jeg må indrømme jge er glad for siden og synes det er 90% positivt, der vil altid være nogle man ikke kan så godt sammen med, og hvor kemi ikke passer, men sådan er det jo.

synes jo folk genrelt er gode til at støtte hinanden og det kan jo også være svært med skrift for man kan jo ikke høre om det er kærlige eller hårde tonefald. men vi alle har jo hver vores grænser, og vi alle er jo kun mennekser som kan komme til at dømme. men synes som sagt det overordnet er en god side, men mange gode kvaliteter, og lærerige emner

men må da også indrømme jeg kan synes det er lidt svært med sådan en afskedsbesked, hvor alle bliver skåret over en kam, og hvor der lige pointeres, istedet for at hvis man ikke synes om stedet, man bare forlader det, i ro og fred.

håber det bedste for dig fremover, og at du måske finder et andet sted, som du synes bedre om

Anmeld

1. april 2010

Mum33

NikitasMoar skriver:

Syntes I ikke, at selvom det måske ikke er det smarteste at starte sådan en tråd, som trådstarter faktisk også selv erkender, så at I der vælger at svare tilbage om hvor meget negativitet en sådan tråd skaber, selv netop går ind og gør det samme, hvad med bare at lade være med at skrive i tråden hvis I ikke har noget pænt at sige, man kan jo ikke gå ind og bestemme hvordan en anden person oplever bestemte situationer, og trådstarter mener jo tydeligvis at hun ikke har haft så gode erfaringer, jamen hvad med så at anerkende det, og komme videre ved måske at nævne de positive ting på siden eller bare ønske held og lykke fremover..

Syntes ærligt talt det andet er en smule dobbeltmoralsk.. og ja hvis det er sådan I føler det, så syntes jeg faktisk det er lidt synd, jeg bliver sku lidt trist når folk skriver de forlader siden, og syntes da at jeg tænker en ekstra gang når der bliver skrevet at der ofte er en hård tone... vi må jo prøve at få noget positivt ud af det..

Uhh ha det blev kringlet, og dette var ikke ment fornærmende eller fordømmende på nogen måde, så håber at det ikke bliver læst sådan..  

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.