det var alt for denne gang. Sletter min profil da jeg synes det er en ubehagelig side og mange er utrolig umodne herinde
Har kun været herinde få måneder og jeg er da godt nok chokket over stemningen. Har snakket med nogle veninder om siden og de synes også det er noget underligt noget..
jeg må indrømme jge er glad for siden og synes det er 90% positivt, der vil altid være nogle man ikke kan så godt sammen med, og hvor kemi ikke passer, men sådan er det jo.
synes jo folk genrelt er gode til at støtte hinanden og det kan jo også være svært med skrift for man kan jo ikke høre om det er kærlige eller hårde tonefald. men vi alle har jo hver vores grænser, og vi alle er jo kun mennekser som kan komme til at dømme. men synes som sagt det overordnet er en god side, men mange gode kvaliteter, og lærerige emner 
men må da også indrømme jeg kan synes det er lidt svært med sådan en afskedsbesked, hvor alle bliver skåret over en kam, og hvor der lige pointeres, istedet for at hvis man ikke synes om stedet, man bare forlader det, i ro og fred.
håber det bedste for dig fremover, og at du måske finder et andet sted, som du synes bedre om 
Anmeld