farvel og tak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Laulund87

det var alt for denne gang. Sletter min profil da jeg synes det er en ubehagelig side og mange er utrolig umodne herinde Har kun været herinde få måneder og jeg er da godt nok chokket over stemningen. Har snakket med nogle veninder om siden og de synes også det er noget underligt noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

mariamiss6

Siden her er ikke noget underligt noget. nogle af brugerne er måske nogle underlige nogle....

jeg synes til gengæld at folk der skærer alle brugere, på et helt forum, over en kam er nogle underlige nogle....

selv tak

Anmeld

30. marts 2010

Ranarupta

Laulund87 skriver:

det var alt for denne gang. Sletter min profil da jeg synes det er en ubehagelig side og mange er utrolig umodne herinde Har kun været herinde få måneder og jeg er da godt nok chokket over stemningen. Har snakket med nogle veninder om siden og de synes også det er noget underligt noget..

Det synes jeg godt nok er synd!

Jeg oplever heldigvis ikke så meget af det der fnidder mere, og jeg har ikke lyst til at deltage i det.

At nogle folk er åndssvage og umodne, slipper man nok aldrig for. Men vi er forskellige og det skal der være plads til. Men man skal opføre sig ordentligt overfor folk.

Jeg håber, at du ændrer mening

Anmeld

30. marts 2010

Vingummien

Øv det var da en skam. Syntes det lyder som om du er faldet over de forkerte indlæg. JEg elsker siden, syntes det er så meget man kan bruge på godt og ondt

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Som Maria skriver så er siden ikke underlig, men der er nok en håndfuld brodne kar, og dem tror jeg ikke, man kan komme uden om.

Ærgeligt du har det, som du har det pga. nogle åndsvage indlæg og personer. Håber du har lyst til at komme igen Held og lykke fremover.

K.h. Linda

Anmeld

30. marts 2010

Kvindemin

Øv, men kan kun give dig ret i at det har været et par stride mdr.
Kunne nu ikke undværre den alligevel.
Vi er så mange mennesker, så vi kan umuligt enes hver gang.

Men et kram med på din vej

Anmeld

30. marts 2010

Pia

Det kan undre mig at folk gang på gang kalder det en dårlig side og at tonene er dårlig osv..
Og alligevel har de et kæmpe behov for og reklamere for at de nu forlader siden..
Så er i jo helt selv med til og skabe den dårlig stemning..

Ta dog siden for hva den er... En internet side hvor vi er en masse mennseker med en masse forskellige holdninger til livet og hvor vi i værd vores grad har brug for at lukke galle ud eller bare dele gode og dejlige oplevelser med andre..

Jeg nægter og tro på den perfkete baby side med den perfekte kammertone findes...

Baby .dk

Anmeld

30. marts 2010

Stumpen

Pia skriver:

Det kan undre mig at folk gang på gang kalder det en dårlig side og at tonene er dårlig osv..
Og alligevel har de et kæmpe behov for og reklamere for at de nu forlader siden..
Så er i jo helt selv med til og skabe den dårlig stemning..

Ta dog siden for hva den er... En internet side hvor vi er en masse mennseker med en masse forskellige holdninger til livet og hvor vi i værd vores grad har brug for at lukke galle ud eller bare dele gode og dejlige oplevelser med andre..

Jeg nægter og tro på den perfkete baby side med den perfekte kammertone findes...

Baby .dk

Så enig i det du skriver

Anja

Anmeld

30. marts 2010

Pia.

Jeg forstår så ikke folk har behov for at sige farvel - men det er vel vær sin lyst...

Kan godt følge dig i noget af det du skriver, men hvorfor farvel ?... brug dog siden til det den er - Et åbent forum med mange forskellige og til tider mærkelige mennesker - sikkert også mig selv i andres øjne... Til tider er jeg her andre gange ikke... springer let og elegant hen over hemmelige anonyme indlæg, fordi jeg ikke kan bruge det til noget eller finder det interesant... !!! Men sådan er jeg bare...

Der er flere end dig der har lavet den her afskeds "besked" og forstår simpelthen ikke hvorfor I skal sige farvel ? Når I sidder med følelsen af at dette ikke er et rart sted at være...

Nå men farvel...

Ha´det godt og held og lykke i fremtiden.

Knus fra Pia..

Anmeld

30. marts 2010

Ox.

Synes også der kan være strid stemning til tider, men når det så er sagt, synes jeg ofte her er rigtig dejligt at være, og føler jeg det bliver for meget, jamen så holder jeg mig bare væk et par dage til det har lagt sig lidt, og så er jeg tilbage igen!

Men håber da du bliver, for her er nu dejligt ..

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.