farvel og tak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Mutti2

Ihhhh er jeg nu igen gået glip af noget!????

(dumme dumme Iphone, der tager alt min mor-tid )

Jeg synes godt nok der har været mange af den her slags indlæg på det sidste halve år!

Og det er sørgeligt at i har det sådan!! Men det må jo være fordi i har skrevet med de forkerte mennesker!!

Jeg har kun positivt at sige om siden!!

Sørgeligt at du har det sådan, og pas godt på dig selv!

Forresten så er jeg enig i at der er nogle umodne herinde, men de er heldigvis i undertal. Desuden tror jeg at en side som denne er til for at vi kan give og tage råd fra hinanden, hvilket er med til at modne og styrke os!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Lillefe

Pia skriver:

Det kan undre mig at folk gang på gang kalder det en dårlig side og at tonene er dårlig osv..
Og alligevel har de et kæmpe behov for og reklamere for at de nu forlader siden..
Så er i jo helt selv med til og skabe den dårlig stemning..

Ta dog siden for hva den er... En internet side hvor vi er en masse mennseker med en masse forskellige holdninger til livet og hvor vi i værd vores grad har brug for at lukke galle ud eller bare dele gode og dejlige oplevelser med andre..

Jeg nægter og tro på den perfkete baby side med den perfekte kammertone findes...

Baby .dk

fuldtsændig enig, det handler ogs om hvor seriøst man tager en side.. Jeg er her ikke fordi jeg har brug for venner, Men bare for hyggen og debatten. Så er jeg ligeglad om folk ikke er enig med mig

Anmeld

30. marts 2010

lillemunk

jeg har heller ikke været herinde mere en et par mdr.... men har slet ikke samme oplevelse.
Har meldt mig på andre sider og man får da slet ikke sammen velkomst som her, selvom man præsentere sig pænt.
At vi ikke alle er enige er jo kun rart og kan føre til nogle spændene debatter.

Jeg er super glad for at være herinde.

Anmeld

30. marts 2010

JustAnotherName

Hvis lidt uro og "dårlig tone og manerer" kan få folk til at forlade sitet med en dårlig smag i munden, så fred være med det.

For ja, der er da ind imellem nogle, som ikke formår at opføre sig ligeværdigt overfor andre mennesker, og som tror at de kan tillade sig at skrive meget direkte, personlige meninger og/eller virke nedladende.
Og det er meget ubehageligt og kedeligt.
Men heldigvis er det da et fåtal der opfører sig dårligt og snakker grimt!

Og der er altså nogen eller noget der sådan lige uden videre, kan få mig til at forlade sitet. Nok kan man blive stødt eller såret. Men man har jo også selv et ansvar for at have tingene på en vis afstand og sortere i hvad man lader gå ind og berøre én, og hvad man nægter at lade sig påvirke af og simpelthen ikke gider beskæftige sig med.

Kan man ikke dét - så kan jeg nok godt forstå, at man i stedet vælger at slette sin profil. Og det er da ærgeligt.

Men der findes vist ikke rigtigt nogle steder på nettet, med så mange blandede individer, hvor der ikke opstår nogle skarpe toner og bliver brugt nogle uværdige eller nedladende ord nu og da.

Det er nok lidt et spørgsmål om, hvordan man vælger at anskue tingene, og hvad man vælger at man gider beskæftige sig med og la' påvirke én ...
Simpelthen sortere det gode fra det dårlige - Og så er der da så afgjort MEGET MERE af alt det sjove, hyggelige, gode og brugbare tilbage til sidst, når man har sorteret lidt i det!

Anmeld

31. marts 2010

smokin

mariamiss6 skriver:

Siden her er ikke noget underligt noget. nogle af brugerne er måske nogle underlige nogle....

jeg synes til gengæld at folk der skærer alle brugere, på et helt forum, over en kam er nogle underlige nogle....

selv tak

Enig - og mærkeligt at lave et indlæg om at "jeg skrider altså - prøv ikke at stoppe mig"

KH
Zette

Som vidst nok også er meget mærkelig - men hva fanden...

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Laulund87 skriver:

det var alt for denne gang. Sletter min profil da jeg synes det er en ubehagelig side og mange er utrolig umodne herinde Har kun været herinde få måneder og jeg er da godt nok chokket over stemningen. Har snakket med nogle veninder om siden og de synes også det er noget underligt noget..

Det er jeg ked af at høre. Jeg er rigtig glad for at være herinde selvom der kommer lidt ubehagelige olevelser engang imellem. Knus til dig.

Anmeld

31. marts 2010

karina1980

Pia skriver:

Det kan undre mig at folk gang på gang kalder det en dårlig side og at tonene er dårlig osv..
Og alligevel har de et kæmpe behov for og reklamere for at de nu forlader siden..
Så er i jo helt selv med til og skabe den dårlig stemning..

Ta dog siden for hva den er... En internet side hvor vi er en masse mennseker med en masse forskellige holdninger til livet og hvor vi i værd vores grad har brug for at lukke galle ud eller bare dele gode og dejlige oplevelser med andre..

Jeg nægter og tro på den perfkete baby side med den perfekte kammertone findes...

Baby .dk

godt skrevet

Anmeld

31. marts 2010

Kruse90

Pia. skriver:

Jeg forstår så ikke folk har behov for at sige farvel - men det er vel vær sin lyst...

Kan godt følge dig i noget af det du skriver, men hvorfor farvel ?... brug dog siden til det den er - Et åbent forum med mange forskellige og til tider mærkelige mennesker - sikkert også mig selv i andres øjne... Til tider er jeg her andre gange ikke... springer let og elegant hen over hemmelige anonyme indlæg, fordi jeg ikke kan bruge det til noget eller finder det interesant... !!! Men sådan er jeg bare...

Der er flere end dig der har lavet den her afskeds "besked" og forstår simpelthen ikke hvorfor I skal sige farvel ? Når I sidder med følelsen af at dette ikke er et rart sted at være...

Nå men farvel...

Ha´det godt og held og lykke i fremtiden.

Knus fra Pia..

kunne det ikke sige det bedre pia

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

Er også enig med Pia og Pia. ... Som mange andre. Gider ikke citere, så bliver tråden så lang

JEG er glad for at være herinde, og som Sussie skriver, er det jo lovligt at tage en pause til stormen har lagt sig!

Anmeld

31. marts 2010

Halbschön

...er vist også gået glip af noget..

Men der skal jo være plads til alle, og jeg er også rigtig glad for at være herinde.. Som Sussie og Kitty skriver, så er en "pause" af og til ganske rart, når der kan blive for meget fnidder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.