N-jylland sgr veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

B&J

Heey til i nye smiler  og tb glæder mig til af se den lille nye når den kommer til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Sommerfuglelarven

Veninder kan man aldrig få for mange af

Jeg er Kristina på 24 år (25 på mandag), forlovet med Per på 33 år, vi har været sammen i snart 6 år. Sammen har vi vores dejlige datter Klaramilla som bliver 4 år til maj. Vi bor i Aalborg, pt. i lejlighed, men pr. 1. maj flytter vi i rækkehus, som vi glæder os enormt meget til!

Til daglig er jeg sygemeldt på ubestemt tid pga. psykisk lidelse (som jeg endnu ikke kender navnet på), bare rolig, jeg er normal fungerende  Jeg har med tiden lært at det er vigtigt at være åben omkring min psyke, da det nogle dage kan være svært for mig at overskue hele verdenen - men lad det nu ikke skræmme dig, for jeg er nu flink nok!

Jeg elsker at hygge med veninderne: Shoppingture, caféture, tøsehygge med film og tøsefnidder, fest, tage i legeland med børnene osv. - kort sagt så er jeg en livsnyder, og jeg forventer at du er det samme, eller at du kan lære at være det

Skriv endelig hvis du vil vide mere

Anmeld

9. april 2010

miniuldahl

hey jeg er altid klar på shoppingture og en tur på cafe måske gå en tur ud og have en tøse middage så skriv endelig vis det er. går hjemme med min datter på 5 måneder. Som fik navnet Malou, mors lille gulklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.