N-jylland sgr veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

B&J

miniuldahl skriver:

nej forstår jeg heller ikke børn er noget af det bedste i verden og få men det beviser jo så bare af det ikke er nogen ordenlig venner man har haft sig dengang

Det har du helt ret i... men syntes stadig det er latterligt de vil sikkert selv endag have børn og ja af få et barn er virkeligt så stort ja men kan næsten ikke sætte ord på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

AnnePedersen

hej med jer.

ja hvad er det der pludselig sker med alle man troede var ens veninder, de smutter så snart man fortæller om det man synes er det bedste der er sket for en.

efter endt studietid flyttede jeg til Thisted og her kendt jeg et par stykker, men nu er de væk. Det er da bare for træls og lidt ensomt på veninde fronten.

Jeg venter min første pige til juni.

Anmeld

30. marts 2010

B&J

AnnePedersen skriver:

hej med jer.

ja hvad er det der pludselig sker med alle man troede var ens veninder, de smutter så snart man fortæller om det man synes er det bedste der er sket for en.

efter endt studietid flyttede jeg til Thisted og her kendt jeg et par stykker, men nu er de væk. Det er da bare for træls og lidt ensomt på veninde fronten.

Jeg venter min første pige til juni.

Uhh det bliver spænde af få sådan en lille prinsesse

ja venner tænker tit på hvad er venner alle mine venner er smuttet fordi jeg er for ærlig... og fordi jeg ikke går i byen og drikker..

Anmeld

30. marts 2010

AnnePedersen

jo ældre vi bliver desto bedre bliver vi til at sige vores meninger. det er også et spørgsmål om at man nu står ved sine meninger og tanker.

du ved i det mindste hvorfor. Jeg står mere tilbage med et ?-tegn i hovedet.

Anmeld

30. marts 2010

miniuldahl

ja det gør man gjorde jeg også. jeg kender også  2 i thisted. som har en dreng sammen.

Anmeld

30. marts 2010

saxa

Mangler ikke, men er da altid frisk på at møde nye mennesker.. Bor i Hadsund med min mand og datter på knap 2år.. Vi venter nummer to til september..

Anmeld

1. april 2010

CarinaSB

B&J skriver:

Forstår slet slet ikke hvorfor venner smutter når man får et barn det har jeg aldrig forstået og syntes det er så dårligt af dem,... og dejlig super sød søn du har

jeg fik afvide af folk at det var fordi at jeg ikk ville være den samme igen .. Og jeg ville skyde dem i baggrunden fordi at Noah ville komme i første række .. Og jeg ikk ville have tid til at komme med i byen hver weekend .. Men det er deres valg og ikk mit .. Jeg er glad for mit valg .. det var 1000 gange bedre end veninder som egentlig ikk var rigtig veninder :D

Anmeld

7. april 2010

justice

miniuldahl skriver:

hey. jeg bor i en lille by mellem hobro og ålborg. søger selv veninder  da jeg mistede næsten alle da jeg blev gravid med min lille datter på næsten 5 måneder lige et lille billede af hende den dag hun blev født og et billede af os alle 3

Hej. Bor også i Vesthimmerland og har INGEN nære venner pt.

Er alene med min søn på snart 3mdr - da faderen skred i starten af graviditet (drengerøv!!!) så nu man bare ENDNU mere alene og kunne godt bruge selskab af nye gode venner - der HOLDER FAST på gengældelse (har prøvet for tit folk undlader at svare eller ikke gider holde kontakten)

mine interesser er min søn, film (gysere-animatiosafilm m.m.), hygge, familie, dyr, natur, fitness (for motionens skyld, og måske se på fyre  )

Anmeld

7. april 2010

tb

Hej med jer

jeg vil da os være med her.... jeg hedder Tina, er 32 og bor i Klokkerholm (nær Hjallerup) sammen med min kæreste Allan på 32 og min datter fra tidligere forhold på 8 et halvt..

vi venter en lille pige den 20 juni

Anmeld

7. april 2010

AnnePedersen

hej justice

hvor gammel er du ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.