N-jylland sgr veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.163 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

B&J

Heey alle sammen syntes også nordjylland skulle have en tråd hvor man sgr veninder...

Lidt om mig:

Jeg er en kvinde på 23år som bor sammen med min fantastiske kæreste på 34 og vores dejlige søn på snart 1 månede. og ik forglemme vores frække kat. vi bor i Hjørring som jeg er glad for... lige nu har jeg så barsel men håber på af finde et job bagefter..

lige fortiden bruger vi på at blive færdig med banken så vi kan komme i vores hus som står klar til os...

Jeg elsker af se film og totalt tøse hygge... er en meget åben person og mine venner kan altid sige mig sandheden hader folk der lyver... jeg er ikke en person der går i byen da jeg ik syntes det er fedt og drikker heller ikke... for at sige det lige ud gider ik...

Kæmpe knus

så kommer der lige et dejligt billede af vores søn og kat og et totalt kikset billede af mig og min kæreste som elsker sjov og ballade

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

miniuldahl

hey. jeg bor i en lille by mellem hobro og ålborg. søger selv veninder  da jeg mistede næsten alle da jeg blev gravid med min lille datter på næsten 5 måneder lige et lille billede af hende den dag hun blev født og et billede af os alle 3

Anmeld

29. marts 2010

B&J

miniuldahl skriver:

hey. jeg bor i en lille by mellem hobro og ålborg. søger selv veninder  da jeg mistede næsten alle da jeg blev gravid med min lille datter på næsten 5 måneder lige et lille billede af hende den dag hun blev født og et billede af os alle 3

nåå hvor er hun bare en dejlig pige

Anmeld

29. marts 2010

miniuldahl

tak 

jeres er da også en dejlig lille dreng.

Anmeld

29. marts 2010

B&J

miniuldahl skriver:

tak 

jeres er da også en dejlig lille dreng.

ja en lille fræk en ihihihhi

Anmeld

29. marts 2010

miniuldahl

ja bare vent til han bliver lidt ældre så bliver det værre. lige et ligt nye et af min lille datter

Anmeld

29. marts 2010

B&J

miniuldahl skriver:

ja bare vent til han bliver lidt ældre så bliver det værre. lige et ligt nye et af min lille datter

Åhh hun er bare for sød...

griner ja jeg tror når han kommer til af gå engang så bliver han en rigtigt krut ugle hihihi... men ved det ikke men tror..

Anmeld

29. marts 2010

CarinaSB

jeg vil os være med :)

jeg hedder carina og bor i Hobro sammen med min mand og søn :) de fleste af de veninder jeg havde inden jeg blev gravid er smuttet :( så jeg kunne godt bruge nogle nye :)

Det her er min dejlige Noah på 8 mdr på torsdag :)

Anmeld

29. marts 2010

B&J

CarinaSD skriver:

jeg vil os være med

jeg hedder carina og bor i Hobro sammen med min mand og søn de fleste af de veninder jeg havde inden jeg blev gravid er smuttet så jeg kunne godt bruge nogle nye

Det her er min dejlige Noah på 8 mdr på torsdag

Forstår slet slet ikke hvorfor venner smutter når man får et barn det har jeg aldrig forstået og syntes det er så dårligt af dem,... og dejlig super sød søn du har

Anmeld

30. marts 2010

miniuldahl

nej forstår jeg heller ikke børn er noget af det bedste i verden og få men det beviser jo så bare af det ikke er nogen ordenlig venner man har haft sig dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.