Sjælland -> Storkøbenhavn -> Taastrup -> Lea :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Loa

Ungmor09 skriver:

heeeej Lea

Jeg også frisk, kunne da være super hygge.

Jeg hedder Heidi, er 20 år og så jeg enlig mor med jonas på næsten 1 år

De veninder jeg har, de har ikk fåete børn endnu, så kunne godt bruge nogen der har

Hermed sendt et brev til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

elluL

Hej Lea. :-D Jeg er da også frisk. Kan se det er længe siden du har oprettet indlægget, men er først faldet over det nu :-) Jeg hedder Louise, er 21 år, forlovede med Mads og mor til Milan på 6 måneder (på onsdag d.24) :-) Bor i Rødovre. Du kan bare skrive hvis du får lyst. Knus Louise

Anmeld

28. november 2010

N&J

Hej, jeg er også først faldet over dit indlæg nu, men tænkte jeg ville skrive alligevel. Jeg er næsten lige flyttet tilbage til kbh med min datter, og har kun en enkelt veninde herover med et barn, resten er ikke nået dertil, og ja jeg savner nogle veninder.. ved ikke om dette stadig er aktuelt for dig eller nogle af de andre piger der har skrevet herinde, men jeg er helt sikkert frisk på at mødes i kbh en dag hvis lysten skulle være der..

Knuz fra Jane og Nikita

Anmeld

2. december 2010

Minmio

Hej med jer, jeg hedder Tanja er 23 år og bor i Glostrup, savner faktisk veninder med børn/ gravide. Mange af mine er forsvundet med tiden efter vi har fået vores datter.

Vi har en datter på 2 år og venter vores andet barn til maj.

Er der nogle der har har lyst til at snakke, skrive sammen eller mødes, så sig endelig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.