Sjælland -> Storkøbenhavn -> Taastrup -> Lea :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Loa

Jamen så prøver jeg da med sådan et veninde indlæg

Det skal ikke være nogen hemmelig at jeg ikke vælter mig i veninder, så derfor kunne jeg da rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker...

Jeg savner rigtig meget nogen at dele stort og småt med... At kunne ringe og brokke sig over manden, eller fortælle når han har gjort noget helt fantastisk...
En at kunne tage i biografen med, shoppe med eller bare hygge med......

Savner lige så meget at at kunne dele andres glæder og interesser med dem.... At kunne være glad på andres vegne, hjælpe/trøste og støtte andre når de har brug for det...

Nåh men uden det skal lyde for meget som en dating annonce, så lige kort om mig selv

Jeg hedder Lea, er 24 år, gift og venter vores første barn til juli...

Jeg elsker humor og at grine og pjatte....  Og nåh ja en masse andre ting også, men skriv endelig hvis i vil vide mere.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

louise8723

Hej Lea

Louise her. 21 år mor til Elias på snart 2 mdr.. bor lidt udenfor roskilde

sys også det kunne være fedt at møde nye mennesker!

Anmeld

30. marts 2010

NaFe

Heeejsa...

Hedder natasja er 23 og bor alene med min datter Feluca på snart 15 mdr... Har ikke rigtig selv nogen veninder med børn, så det kunne da være lækkert med det.... Bor i albertslund (stor kbh)

Anmeld

30. marts 2010

saraa

hejsa..

fint intiativ

jeg hedder sara, er 23 år og venter mit første barn her 13 maj med min dejlige kæreste, jeg bor i københavn nv og flyttede hertil for ca et år siden, så kender ikke så mange

knus sara

Anmeld

30. marts 2010

AWO

Hej Lea

Jamen, jeg vil da rigtig gerne mødes!

Jeg er 24 og bor i Hedehusene sammen med min kæreste. Vi bliver forældre i slutningen af maj, hvilket vi glæder os rigtig meget til!

skriv endelig, hvis du har lyst til at ses. Det kunne da være hyggeligt, når nu vi bor så tæt på hinanden.

Anmeld

30. marts 2010

Loa

Så er der sendt breve til jer

Anmeld

11. april 2010

CamillaSoefelt

Hej Lea..

Jamen er da helt klart frisk på og mødes.. Venter selv barn den 30juni 2010, en dreng..;0)

Anmeld

11. april 2010

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Hej Lea..

Jamen er da helt klart frisk på og mødes.. Venter selv barn den 30juni 2010, en dreng..;0)

Skriver lige et brev til dig så

Anmeld

11. april 2010

Chalala85

Loa skriver:

Jamen så prøver jeg da med sådan et veninde indlæg

Det skal ikke være nogen hemmelig at jeg ikke vælter mig i veninder, så derfor kunne jeg da rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker...

Jeg savner rigtig meget nogen at dele stort og småt med... At kunne ringe og brokke sig over manden, eller fortælle når han har gjort noget helt fantastisk...
En at kunne tage i biografen med, shoppe med eller bare hygge med......

Savner lige så meget at at kunne dele andres glæder og interesser med dem.... At kunne være glad på andres vegne, hjælpe/trøste og støtte andre når de har brug for det...

Nåh men uden det skal lyde for meget som en dating annonce, så lige kort om mig selv

Jeg hedder Lea, er 24 år, gift og venter vores første barn til juli...

Jeg elsker humor og at grine og pjatte....  Og nåh ja en masse andre ting også, men skriv endelig hvis i vil vide mere.....

Jeg vil gerne forblive din veninde fra barnsben hihi

Anmeld

11. april 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Jeg vil gerne forblive din veninde fra barnsben hihi

Jamen altså, du har bare slet ikke andre muligheder, såååå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.