Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Jamen altså, du har bare slet ikke andre muligheder, såååå
Jamen altså, du har bare slet ikke andre muligheder, såååå
JJAAAAAAA! så slipper du heller ikke for mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: JJAAAAAAA! så slipper du heller ikke for mig
HA HA lyder sgu bare godt
Hej lea
Et rigtig godt initiativ.Er selv 25 år og bor med min nye mand (blev gift d. 12. marts) i Brønshøj.
Vi venter vores første barn (en lille pige) her til august.
Synes det kunne være rigtig hyggeligt og mødes med nogen nye mennesker, der ligeledes venter barn her hen over sommeren.
Knus Tanja
Tanja84 skriver: Hej lea Et rigtig godt initiativ.Er selv 25 år og bor med min nye mand (blev gift d. 12. marts) i Brønshøj. Vi venter vores første barn (en lille pige) her til august. Synes det kunne være rigtig hyggeligt og mødes med nogen nye mennesker, der ligeledes venter barn her hen over sommeren. Knus Tanja
Skriver da bare lige et brev til dig så
Maria her. 24 år (lidt endnu). Er altid frisk på at møde nye mennesker, men venter mig dog (desværre) ikke. Må vente til jeg finder en mand
Bor i Hillerød.
Hejsa
Jeg hedder Kathrina og er 29 år. Jeg bor i Køge med min mand og vores 3 børn, Victoria på 6 år, Valdemar på knap 3 år og Victor på 5½ mdr...
Knus Kathrina
Hej
Har ikke været på siden så længe så har først lige set dit inslag.
Jeg er 34 år og kommer fra Græsted.
Kunne godt bruge nogle nye bekendskaber, skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke har særlig mange.
Hilsen Pia
Loa skriver: Jamen så prøver jeg da med sådan et veninde indlæg Det skal ikke være nogen hemmelig at jeg ikke vælter mig i veninder, så derfor kunne jeg da rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker... Jeg savner rigtig meget nogen at dele stort og småt med... At kunne ringe og brokke sig over manden, eller fortælle når han har gjort noget helt fantastisk... En at kunne tage i biografen med, shoppe med eller bare hygge med...... Savner lige så meget at at kunne dele andres glæder og interesser med dem.... At kunne være glad på andres vegne, hjælpe/trøste og støtte andre når de har brug for det... Nåh men uden det skal lyde for meget som en dating annonce, så lige kort om mig selv Jeg hedder Lea, er 24 år, gift og venter vores første barn til juli... Jeg elsker humor og at grine og pjatte.... Og nåh ja en masse andre ting også, men skriv endelig hvis i vil vide mere.....
Jamen så prøver jeg da med sådan et veninde indlæg
Det skal ikke være nogen hemmelig at jeg ikke vælter mig i veninder, så derfor kunne jeg da rigtig godt tænke mig at møde nogle nye mennesker...
Jeg savner rigtig meget nogen at dele stort og småt med... At kunne ringe og brokke sig over manden, eller fortælle når han har gjort noget helt fantastisk... En at kunne tage i biografen med, shoppe med eller bare hygge med......
Savner lige så meget at at kunne dele andres glæder og interesser med dem.... At kunne være glad på andres vegne, hjælpe/trøste og støtte andre når de har brug for det...
Nåh men uden det skal lyde for meget som en dating annonce, så lige kort om mig selv
Jeg hedder Lea, er 24 år, gift og venter vores første barn til juli...
Jeg elsker humor og at grine og pjatte.... Og nåh ja en masse andre ting også, men skriv endelig hvis i vil vide mere.....
Hej Lea.. jeg er frisk
Lidt om mig. jeg hedder Camilla, er nygift, har Mikkel på 4 mdr og en lille chihuahua hund på lidt over 1 år. bor i rækkehus sammen med min mand i skibby mellem Roskilde & Fr.sund.
skriv hvis du får lyst
heeeej Lea
Jeg også frisk, kunne da være super hygge.
Jeg hedder Heidi, er 20 år og så jeg enlig mor med jonas på næsten 1 år
De veninder jeg har, de har ikk fåete børn endnu, så kunne godt bruge nogen der har
hov glemte lige kommer fra hedehusene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128