Virum pige - veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Emilia2830Virum

I Holte ligger der en lille hyggelig biograf  Reprisen, der er babybio

Den kinesiske restaurant i Holte ( hvr Midnight lå  gamle dage) er en super restaurant at have børn med på

Virum skole - er har en god plads udenfor skoletid

I Virum  på Frederiksdalsvej    mellem  virum station og kongevejen ligger der en legeplads som kaldes den frie legeplads, den er åben med personale hverdag fra 10- 16/17 og uden personael og udstyr ( cykler olign) i øvrige tidsrum også i weekenden. 

Lyngby har fået et nye rum hvor  man kan have sine børn med

I Hellerup er der Capellaworld og babytræf i  HellerupKirke + i Vangede kirke og på Gentofte hovedbiblotek er der gode foredrag

Min datter på 1½ er meget begejstret for fårerne  ved Kaningården, den ligger helt nede i bunden af furesøvej ved malmosevej og kaningårdsvej

Jeg har hørt at der ved siden af det gamle Midnight i Holte ligger et træningscenter hvor der er mor/baby samt  aerobic til lidt ældre børn ( vist 3 +)

Ved ikke om Virum kirke har børnearrangementer ligesom det var tilfældet i Hellerup, men min datter synes det er alletiders med lyden og det fine lys ( hahah er ikke kristen =) )

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

Emilia2830Virum skriver:

I Holte ligger der en lille hyggelig biograf  Reprisen, der er babybio

Den kinesiske restaurant i Holte ( hvr Midnight lå  gamle dage) er en super restaurant at have børn med på

Virum skole - er har en god plads udenfor skoletid

I Virum  på Frederiksdalsvej   mellem  virum station og kongevejen ligger der en legeplads som kaldes den frie legeplads, den er åben med personale hverdag fra 10- 16/17 og uden personael og udstyr ( cykler olign) i øvrige tidsrum også i weekenden. 

Lyngby har fået et nye rum hvor  man kan have sine børn med

I Hellerup er der Capellaworld og babytræf i  HellerupKirke + i Vangede kirke og på Gentofte hovedbiblotek er der gode foredrag

Min datter på 1½ er meget begejstret for fårerne  ved Kaningården, den ligger helt nede i bunden af furesøvej ved malmosevej og kaningårdsvej

Jeg har hørt at der ved siden af det gamle Midnight i Holte ligger et træningscenter hvor der er mor/baby samt  aerobic til lidt ældre børn ( vist 3 +)

Ved ikke om Virum kirke har børnearrangementer ligesom det var tilfældet i Hellerup, men min datter synes det er alletiders med lyden og det fine lys ( hahah er ikke kristen =) )

Håber det kan hjælpe lidt

Super  takker for de gode råd  især babybio var jeg i tvivl om..

Anmeld

1. oktober 2010

Emilia2830Virum

selvtak.  Der er vist også babysvømning i Lyngby ellers er der i Kildeskovshallen i Gentofte.  Fitnesscenteret i Holte som har mor/baby hedder Impuls.  FitnessDK har på gentoftegade og  der åbner Fitnessworld i Lyngby her i oktober.  Vh

Anmeld

2. oktober 2010

XXSS

Emilia2830Virum skriver:

Hej,  Jeg ville lige give et par fif til babyaktiviteteter i Virum og omegn. Ved ikke om du stadig læser  herind?Hvis du er interesseret kan jeg godt skrive nogle fif.  Jeg er mor på 33 til datter på 1½ og har gået til forskellige babyrelaterede aktiviteter jeg helt sikkert kan anbefale.

Min datter er også 1½ år og vi bor i virum, hvor bor du henne af?

Du må da meget gerne komme med nogle fif , vi overvejer noget babygymn. eller svømning med den store pige

Anmeld

24. oktober 2010

Emilia2830Virum

Vi bor også i Virum.  Ligger der babysvøm i Virum?

Anmeld

29. oktober 2010

XXSS

Emilia2830Virum skriver:

Vi bor også i Virum.  Ligger der babysvøm i Virum?

Hey har ikke lige været herinde et stykke tid

Nej ikke i virum, jeg plejer at tage til kildeskovshallen (gentofte) eller bagsværd, ret nemt med toget

Anmeld

26. marts 2011

Emilia2830Virum

bagsværd - god ide - Må børn over 2 år komme i det varme bassin, hvis der er sådan et?  eller er det et stort  børnebassin som ikke er specielt opvarmet?

Anmeld

11. april 2011

XXSS

Emilia2830Virum skriver:

bagsværd - god ide - Må børn over 2 år komme i det varme bassin, hvis der er sådan et?  eller er det et stort  børnebassin som ikke er specielt opvarmet?

Ja det må de gerne, der er også lidt større børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.