Det går desværre alt for hurtigt
For dælen man skal huske at stoppe op og bare nyde dem
Var sygemeldt det meste af min graviditet så det er godt nok længe siden jeg har været på arbejde .. Glæder ig lidt nogen dage og andre bestemt ikke
Jo min Alexander bliver 1 år den 5 April .. Så har jeg en pige på 17 og en dreng på 14
Så det er en rigtig efternøler vi har fået os .. Du er godt nok frisk , allerede at være gravid igen
De får god glæde af hinanden ..Sejt du er en fodbold pige , de får sikker også mindre skader end håndbold .. Henrik spiller også kun kampene , han har opgivet træningen , han spiller i frederiksberg bold klub så det er ikke bare rundt om hjørnet hvis ikke det passer efter arb. tid
Jeg tænker jeg selv skal i gang med noget Zumba snart
Jeg kan godt forstå du glæder dig til barsel nu , det lyder som om du kører hårdt på ... Er det en nem graviditet du har nu ? Har du facebook ?? Kh Navnesøsteren ..
Hey
Så fik jeg endelig tid, vi har knoklet R.... ud af bukserne med at få de to børneværelser færdige og det har taget os hele dagen - men madammen var mere end tilfreds, hver gang hun havde taget sige en lur, var vi nået længere frem i processen og så kom hun op og legede og det eneste hun kunne sige hele tiden det var bare "aii aiii aiii aii"
fantastisk...
Så har din søn samme fødselsdag som mig - også den 5. april
en rigtig vædder... God måned at have fødselsdag i.
Men ja tiden flyver helt vildt. Kan især mærke det nu, hvor der både er hentning, fuldtidsjob, skole, og weekend - og ja så når manden kører primært aften. vi har delt det op - han hygger om morgenen, jeg hygger om aftenen med hende..
Kan godt forstå, at du til tider glæder dig til at komme afsted på jobbet igen - det gjorde jeg faktisk også sidst, men så savner man jo alligevel også lidt når man er kommet afsted typisk
...
Jeg har facebook, Står som Tanja Thomassen..
jeg bliver nødt til at ligge ned lidt, mine fødder er bare så ømme, et par kg tungere og stå op en hel dag matcher ikke så godt av av..
Hav en rigtig dejlig aften, vi skrives ved, du kan bare sende anmodning på fb
Knus Tanja