Virum pige - veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.886 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

XXSS

Hejsa Piger så forsøger jeg

Jeg er en mor på snart 32 (5. april), har vores datter Olivia Lilje fra 15.01.09 og venter vores 2. barn den 23.07.10 - bor sammen med min mand i et rækkehus i Virum..

Er tilflytter, flyttede fra Århus i 2007 for at være sammen med min dengang kæreste - nu mand... Så jeg forlod så at sige alt og alle i Århus, for at komme over til min københavnske kæreste, hvilket jo også har gjort, at min venskabskreds er formindsket en del

Selvom vi har en hektisk hverdag, savner jeg helt bestemt nogle søde veninder, som man kan betro sig til og hygge med når tiden er til det.

Jeg tror folk har tendens til i dag, at bruge nettet lidt mere end at dyrke de sociale relationer - eks. pga. travlhed i hverdagen..

Jeg har nok selv gjort det samme!

Men skriv hvis i har lyst eller hvis i gerne vil vide mere - glæder mig til at høre fra jer!  

Knus Tanja 23+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Lady Marion <3

Hej    Jamen jeg bor i Hillerød sammen med min kæreste og sammen har vi Alexander på snart 12 mdr .  Jeg har nogle veninder , men man kan ikke få for mange  Det vi mangler er nogle par med børn man kan lave noget med , Vi har ikke rigtigt nogen vennepar med børn   Henrik og jeg har været sammen i 4 år så har aldrig rigtigt fået nogle fælles venner ..  Jeg er 37 og henrik 34 , jeg har 2 store børn fra forrig ægteskab .. Mvh Tanja.

Anmeld

30. marts 2010

XXSS

Hejsa der  og til og med navnesøster ...

Hvad har i så af fritidsinteresser udover jeres børn? Og hvad laver i til dagligt?

Hilsen Tanja

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Hejsa der  og til og med navnesøster ...

Hvad har i så af fritidsinteresser udover jeres børn? Og hvad laver i til dagligt?

Hilsen Tanja

Ja morsomt vi så hedder det samme   Jamen Henrik spiller fodbold . Jeg har redet i mange år , min store pige overtog så hobbyen og jeg var chauffør til alle stævnerne .. Nu har vi så solgt alt hvad vi har af ponyer . Jeg dyrker ikke nogen fritidsinteresser lige nu , syntes tid kan være en mangelvare med 3 børn  Henrik er direktør i en universitetsboghandel og jeg er sosu-hj i Hillerød hjemmepleje ,, Har barsel til og med 8 April

Anmeld

31. marts 2010

XXSS

Øv så er det slut lige om lidt  det går bare hurtigt... Pyye.. Jaa, jeg startede job sidst i oktober sidste år og skal så have barsel her i maj igen  Det glæder jeg mig til.

Jeg synes bestemt også at tid kan være en mangelvare og vi har endda kun en indtil videre . Janus interessere sig også for fodbold, han gik til det sidste år, men da han kører som assurandør og sælger forsikringer til private og erhverv, så sker det gerne i arbejdstiden 10-20, når kunderne er hjemme, så det har ikke rigtig været muligt at opretholde både fodbolden og salget. Så det er sat lidt på standby lige som hans golf.

Jeg er både håndbold og foldboldpige - jeg brækkede hånden en måned efter at olivia var blevet født i en håndboldkamp og har faktisk siden haft problemer. Så jeg tænkte du må gøre noget andet og startede derfor til fodbold i virum, også for at lære nogle af kende herude . Vi flyttede herude for 1½ år siden ca. Det var meget cool og så kunne jeg komme i gang igen. Men er jo så gravid igen - så ingen fodbold eller andet. Det gode ved fodbolden var at vi ikke trænede kun spillede kampe så rent tidsmæssigt kunne det fungere de fleste gange.

Jeg arbejder på Gentofte Hospital, som lægesekretær og læser merkonom i ledelse på aftenskole (hver tirsdag aften efter job) - afslutter mit første modul her sidst i maj så det bliver rigtig godt og så vil jeg lige nyde barslen med den lille inden jeg starter mit nye modul  Så der er også run  på her og når vi har tid er det i weekenderne, det er svært at nå noget i hverdagene når jeg er alene med Olivia. Hvor gamle var dine børn? Den mindste 12 måneder ikke? hun er lige blevet 14 måneder.

Tanja  som glæder sig gevaldigt til at få et par fridage lige om lidt...

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Øv så er det slut lige om lidt  det går bare hurtigt... Pyye.. Jaa, jeg startede job sidst i oktober sidste år og skal så have barsel her i maj igen  Det glæder jeg mig til.

Jeg synes bestemt også at tid kan være en mangelvare og vi har endda kun en indtil videre . Janus interessere sig også for fodbold, han gik til det sidste år, men da han kører som assurandør og sælger forsikringer til private og erhverv, så sker det gerne i arbejdstiden 10-20, når kunderne er hjemme, så det har ikke rigtig været muligt at opretholde både fodbolden og salget. Så det er sat lidt på standby lige som hans golf.

Jeg er både håndbold og foldboldpige - jeg brækkede hånden en måned efter at olivia var blevet født i en håndboldkamp og har faktisk siden haft problemer. Så jeg tænkte du må gøre noget andet og startede derfor til fodbold i virum, også for at lære nogle af kende herude . Vi flyttede herude for 1½ år siden ca. Det var meget cool og så kunne jeg komme i gang igen. Men er jo så gravid igen - så ingen fodbold eller andet. Det gode ved fodbolden var at vi ikke trænede kun spillede kampe så rent tidsmæssigt kunne det fungere de fleste gange.

Jeg arbejder på Gentofte Hospital, som lægesekretær og læser merkonom i ledelse på aftenskole (hver tirsdag aften efter job) - afslutter mit første modul her sidst i maj så det bliver rigtig godt og så vil jeg lige nyde barslen med den lille inden jeg starter mit nye modul  Så der er også run  på her og når vi har tid er det i weekenderne, det er svært at nå noget i hverdagene når jeg er alene med Olivia. Hvor gamle var dine børn? Den mindste 12 måneder ikke? hun er lige blevet 14 måneder.

Tanja  som glæder sig gevaldigt til at få et par fridage lige om lidt...

Det går desværre alt for hurtigt   For dælen man skal huske at stoppe op og bare nyde dem   Var sygemeldt det meste af min graviditet så det er godt nok længe siden jeg har været på arbejde ..   Glæder ig lidt nogen dage og andre bestemt ikke  Jo min Alexander bliver 1 år den 5 April .. Så har jeg en pige på 17 og en dreng på 14   Så det er en rigtig efternøler vi har fået os .. Du er godt nok frisk , allerede at være gravid igen  De får god glæde af hinanden ..Sejt du er en fodbold pige , de får sikker også mindre skader end håndbold .. Henrik spiller også kun kampene , han har opgivet træningen , han spiller i frederiksberg bold klub så det er ikke bare rundt om hjørnet hvis ikke det passer efter arb. tid   Jeg tænker jeg selv skal i gang med noget Zumba snart   Jeg kan godt forstå du glæder dig til barsel nu , det lyder som om du kører hårdt på ...   Er det en nem graviditet du har nu ?  Har du facebook ??  Kh Navnesøsteren ..

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej.

Jeg er 27 - snart 28 fra Indre KBH V. Virum er et stykke væk, men ikke så langt at jeg ikke ville skrive.

Jeg bor sammen med min mand (forlovede) og hund i en lejl. og vi prøver at få vores første barn.

Jeg læser pt. men håber at finde en elevplads eller få dispensation til en videregående udd.

Jeg er netop begyndt at løbetræne før et kvindeløb - mit første.

Så er jeg også ret vildt med en god middag med venner, at rejse og musik + sang. Holder også meget af at være kreativ når jeg har tid. Skolen efterlader ikke meget tid til den slags, men det kommer forhåbentlig.

Kh Alexis.

Anmeld

31. marts 2010

Lillefe

Hejsa! Jeg har også veninder, men er da villig til at lærer nye at kende jeg er 30, har Nicklas (ikke bio), Nadia på 3½ og venter nr. 2 til Oktober Vi bor i Ballerup tager ikke så lang tid til Virum herfra..

Anmeld

1. april 2010

XXSS

Det går desværre alt for hurtigt   For dælen man skal huske at stoppe op og bare nyde dem   Var sygemeldt det meste af min graviditet så det er godt nok længe siden jeg har været på arbejde ..   Glæder ig lidt nogen dage og andre bestemt ikke  Jo min Alexander bliver 1 år den 5 April .. Så har jeg en pige på 17 og en dreng på 14   Så det er en rigtig efternøler vi har fået os .. Du er godt nok frisk , allerede at være gravid igen  De får god glæde af hinanden ..Sejt du er en fodbold pige , de får sikker også mindre skader end håndbold .. Henrik spiller også kun kampene , han har opgivet træningen , han spiller i frederiksberg bold klub så det er ikke bare rundt om hjørnet hvis ikke det passer efter arb. tid   Jeg tænker jeg selv skal i gang med noget Zumba snart   Jeg kan godt forstå du glæder dig til barsel nu , det lyder som om du kører hårdt på ...   Er det en nem graviditet du har nu ?  Har du facebook ??  Kh Navnesøsteren ..

Hey  Så fik jeg endelig tid, vi har knoklet R.... ud af bukserne med at få de to børneværelser færdige og det har taget os hele dagen - men madammen var mere end tilfreds, hver gang hun havde taget sige en lur, var vi nået længere frem i processen og så kom hun op og legede og det eneste hun kunne sige hele tiden det var bare "aii aiii aiii aii"  fantastisk...

Så har din søn samme fødselsdag som mig - også den 5. april  en rigtig vædder... God måned at have fødselsdag i.

Men ja tiden flyver helt vildt. Kan især mærke det nu, hvor der både er hentning, fuldtidsjob, skole, og weekend - og ja  så når manden kører primært aften. vi har delt det op - han hygger om morgenen, jeg hygger om aftenen med hende..

Kan godt forstå, at du til tider glæder dig til at komme afsted på jobbet igen - det gjorde jeg faktisk også sidst, men så savner man jo alligevel også lidt når man er kommet afsted typisk ...

Jeg har facebook, Står som Tanja Thomassen..

jeg bliver nødt til at ligge ned lidt, mine fødder er bare så ømme, et par kg tungere og stå op en hel dag matcher ikke så godt av av..

Hav en rigtig dejlig aften, vi skrives ved, du kan bare sende anmodning på fb

Knus Tanja

Anmeld

1. april 2010

XXSS

Alexis skriver:

Hej.

Jeg er 27 - snart 28 fra Indre KBH V. Virum er et stykke væk, men ikke så langt at jeg ikke ville skrive.

Jeg bor sammen med min mand (forlovede) og hund i en lejl. og vi prøver at få vores første barn.

Jeg læser pt. men håber at finde en elevplads eller få dispensation til en videregående udd.

Jeg er netop begyndt at løbetræne før et kvindeløb - mit første.

Så er jeg også ret vildt med en god middag med venner, at rejse og musik + sang. Holder også meget af at være kreativ når jeg har tid. Skolen efterlader ikke meget tid til den slags, men det kommer forhåbentlig.

Kh Alexis.

nej nej der går stadig tog og busser, jeg har hellere ikke noget problem med byen...

Hvor lang tid har i prøvet at få børn?, lyder spændende med kvindeløbet - jeg var i gang med at løbetræne inden jeg blev gravid, og var oppe på mellem 7-10 km nogle gange om ugen, det har jeg ikke rigtig gjort før... (jo da jeg var ung og spillede håndbold på et ok niveau).. ..

Hvad læser du til?

Hav en rigtig god aften.

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.