Virum pige - veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

XXSS

Perl skriver:

Hejsa! Jeg har også veninder, men er da villig til at lærer nye at kende jeg er 30, har Nicklas (ikke bio), Nadia på 3½ og venter nr. 2 til Oktober Vi bor i Ballerup tager ikke så lang tid til Virum herfra..

Ballerup ved jeg hvor er  - har været i deres bowlinghal en gang med manden haha og det var sjovt.. (arbejdede selv i en bowlinghal i 6 år i århus)... Vi er meget konkurrenceminded begge to så ingen af os elsker at tabe uanset hvad vi spiller eller gør..

Hvad render du rundt og laver foruden at du venter dit 2. barn og hygger med de to andre? Hvornår har du termin? og hvor skal du føde så er det Herlev?

Mange spørgsmål

Hav en rigtig dejlig aften.

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Hey  Så fik jeg endelig tid, vi har knoklet R.... ud af bukserne med at få de to børneværelser færdige og det har taget os hele dagen - men madammen var mere end tilfreds, hver gang hun havde taget sige en lur, var vi nået længere frem i processen og så kom hun op og legede og det eneste hun kunne sige hele tiden det var bare "aii aiii aiii aii"  fantastisk...

Så har din søn samme fødselsdag som mig - også den 5. april  en rigtig vædder... God måned at have fødselsdag i.

Men ja tiden flyver helt vildt. Kan især mærke det nu, hvor der både er hentning, fuldtidsjob, skole, og weekend - og ja  så når manden kører primært aften. vi har delt det op - han hygger om morgenen, jeg hygger om aftenen med hende..

Kan godt forstå, at du til tider glæder dig til at komme afsted på jobbet igen - det gjorde jeg faktisk også sidst, men så savner man jo alligevel også lidt når man er kommet afsted typisk ...

Jeg har facebook, Står som Tanja Thomassen..

jeg bliver nødt til at ligge ned lidt, mine fødder er bare så ømme, et par kg tungere og stå op en hel dag matcher ikke så godt av av..

Hav en rigtig dejlig aften, vi skrives ved, du kan bare sende anmodning på fb

Knus Tanja

Hvor dejligt i blev færdige med værelset  Endnu mere dejligt hun var tilfreds med resultatet ,,    Har nu ansøgt dig på FB

Anmeld

23. april 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Hvor dejligt i blev færdige med værelset  Endnu mere dejligt hun var tilfreds med resultatet ,,   Har nu ansøgt dig på FB

Jaa det var super dejligt  i dag skal vi så ud og kigge kvalitet på søskende vogn...  Der er gang i nogle projekter må man sige.

rigtig god weekend

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Jaa det var super dejligt  i dag skal vi så ud og kigge kvalitet på søskende vogn...  Der er gang i nogle projekter må man sige.

rigtig god weekend

I har da nok at se til .. Men var du ikke også gået på barsel nu ???

Smart vi skriver stereo

Anmeld

23. april 2010

XXSS

Muffi . skriver:

I har da nok at se til .. Men var du ikke også gået på barsel nu ???

Smart vi skriver stereo

hehe  Rigeligt at se til her, er også i gang med eksamensprojekt, som jeg skal aflevere den 11. maj.. Har faktisk først rigtig barsel her i maj, men blev sygemeldt i denne uge, pga. for meget stress på jobbet og 50 timers arbejdsuge pga. de andre der er syge, så fik for mange plukveer og hovedpine, knap så fedt. Så jow nu er jeg hjemme dog ikke helt planlagt, men vil da nyde det  

Vi har i dag kigget carena double swing og brio double wave, fordele og ulemper ved begge  

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

hehe  Rigeligt at se til her, er også i gang med eksamensprojekt, som jeg skal aflevere den 11. maj.. Har faktisk først rigtig barsel her i maj, men blev sygemeldt i denne uge, pga. for meget stress på jobbet og 50 timers arbejdsuge pga. de andre der er syge, så fik for mange plukveer og hovedpine, knap så fedt. Så jow nu er jeg hjemme dog ikke helt planlagt, men vil da nyde det  

Vi har i dag kigget carena double swing og brio double wave, fordele og ulemper ved begge  

Uha godt du blev sygemeldt   Du skal passe på dig selv og bebs ,,,   Uhh det er et stort marked med det baby udstyr og der er sikkert fordele og ulemper ved de fleste ..

Anmeld

23. april 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Uha godt du blev sygemeldt   Du skal passe på dig selv og bebs ,,,   Uhh det er et stort marked med det baby udstyr og der er sikkert fordele og ulemper ved de fleste ..

Lige præcis  ja et kæmpe marked pyyye

Anmeld

23. april 2010

Livas mor

Så prøver jeg også  Jeg bliver 26 år næste måned (sikke tiden pludselig går stærkt). Jeg har få, men gode veninder, men er desværre den eneste der er blevet mor, hvilket godt kan være lidt ensomt nogen gange. Jeg bor i København nv, sammen med min nu forlovede (skal lige vænne mig til den nye titel) Zakarias.

Jeg er mor til Liva, som runder sine 6 måneder d. 4. maj. Hun er en skøn lille fis med krudt i rumpen, sine egne meninger og deler gerne ud af sine mange smil på en dag. Jeg er på barsel med hende indtil d. 15. august 2010, hvor vi forhåbentlig får en vuggestueplads . Ellers så mangler jeg blot et år på mit sygeplejerskestudie og ser frem til at være færdig.

Knus Rikke

Anmeld

1. oktober 2010

Emilia2830Virum

Hej,  Jeg ville lige give et par fif til babyaktiviteteter i Virum og omegn. Ved ikke om du stadig læser  herind?Hvis du er interesseret kan jeg godt skrive nogle fif.  Jeg er mor på 33 til datter på 1½ og har gået til forskellige babyrelaterede aktiviteter jeg helt sikkert kan anbefale.

Anmeld

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

Emilia2830Virum skriver:

Hej,  Jeg ville lige give et par fif til babyaktiviteteter i Virum og omegn. Ved ikke om du stadig læser  herind?Hvis du er interesseret kan jeg godt skrive nogle fif.  Jeg er mor på 33 til datter på 1½ og har gået til forskellige babyrelaterede aktiviteter jeg helt sikkert kan anbefale.

Uhh  fortæl gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.