Tjuhl skriver:
ja, jeg har faktisk hørt, at det skulle være helt fint hernede. men jeg har jo ikke været til jordmor endnu, og det var slet ikke noget jeg talte med min læge om - jeg tror hun er alt for konservativ til at "godkende" hjemmefødsler 
jeg har egentlig slået det ud af hovedet pga min vægt og så ligger glukosebelastningstesten først 3. august, så det hele kan jo blive ændret lige pludselig - også fra svendborg til odense.
jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal vælge - og Søren har læst alle mulige smarte bøger, så han siger hele tiden "der står i min bog, at det er helt normalt at kvinden ikke kan beslutte sig for hvilken fødselsmetode der er bedst" eller "der står i min bog, at alle kvinder starter med at ville have hjemmefødsel og de fleste alligevel ender på hospitalet" SUK!
ordringen på fyn med de 3-4 jm der tager sig af hjemmefødsler er desvære nedlagt for at spare
.
jeg er blivet tilknytte svendborg, da min læge mente at de var de bedste, jeg er så glad for at det bliv mit val, jeg har kun mødt rigtig søde jm. og alle har set meget posiktivt på mit val om hjemmefødsel,
Det er svendborg der tager sig af hjemmefødsler på fyn og vis det skulle ende i en hospital fødsel syndes jeg at fødestuerne på svendborg er rigtig hyggelig og din mand må blive hos dig nede på barselgangen vilket jeg ser som et stort +
det bliv vis ligt rodet det jeg har fået skavet men håber det er nået du kan bruge
Anmeld