Zafir skriver:
Altså - jeg har da kendt flere overvægtige der har født hjemme. Det er mere, hvis der er komplikationer, sukkersyge osv. Men hvis du er en lille smule x-large, så er der altså no-problemos, hvis alt andet er gået normalt 
I øvrigt, så har I vidst en OK fin HF ordning på fyn. Der er vidst 3-4 JM'ere der tager ud til alle HF og man kan lære alle 4 at kende
Så det er nogenlunde og folk taler godt om det 
ja, jeg har faktisk hørt, at det skulle være helt fint hernede. men jeg har jo ikke været til jordmor endnu, og det var slet ikke noget jeg talte med min læge om - jeg tror hun er alt for konservativ til at "godkende" hjemmefødsler 
jeg har egentlig slået det ud af hovedet pga min vægt og så ligger glukosebelastningstesten først 3. august, så det hele kan jo blive ændret lige pludselig - også fra svendborg til odense.
jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal vælge - og Søren har læst alle mulige smarte bøger, så han siger hele tiden "der står i min bog, at det er helt normalt at kvinden ikke kan beslutte sig for hvilken fødselsmetode der er bedst" eller "der står i min bog, at alle kvinder starter med at ville have hjemmefødsel og de fleste alligevel ender på hospitalet" SUK!
Anmeld