så sidde man her helt alene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2008

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

ka li ja skriver:

er du glad for at du arb allerede?

Hvis det var til mig er svaret ja, Niels trænger til at komme ud og det gør jeg bestemt også. :$

Jeg gik jo fra at ekspedere ( staves? ) omkring 400 kunder om dagen til at gå her hjemme alene med vovsen og knægten da han kom. Så var ved at blive tosset knolden af at gå og lave ingen ting og blev mere og mere doven. Så ja hekt klart jeg er glad for det

jamen det er sgu da bare fedt!:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Grynt

ahhhhh, jeg er her nok lige i 5 minutter før end jeg hopper i seng ;)

Nu har manden min endelig fået gjort noget ved internettet 8D Er I klar over hvor mange abstinenser jeg har haft de sidste par dage 8(

Anmeld

28. maj 2008

Siber

ja jeg er her også!
Er i fuld sving med at bage pølsehorn: ALma har sidste dag i VS i morgen! Uha mit lille pus skal starte i BH på mandag!
Men i morgen eftermiddag tager vi til Bornholm

Bare det ikke blæser
Knus Siber

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

Siber skriver:

ja jeg er her også!
Er i fuld sving med at bage pølsehorn: ALma har sidste dag i VS i morgen! Uha mit lille pus skal starte i BH på mandag!

Bare det ikke blæser
Knus Siber

åååhh ja pølsehorn!!! mååms
rigtig god tur:D

Anmeld

28. maj 2008

Astrid P

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] aj hvor lyder det bare kedeligt? er det kun sådan noget lærere gør?? hvorfor vil man så være lære? astrid hvorfor vil 'man' det? [/citat] HAHAHA... Det spørger jeg også tit mig selv om! Hvorfor Astrid, hvorfor? Men der er jo for fanden nogle der skal lære de der unger at læse, skrive, regne og alt det andet man skal kunne i denne verden. Og så er det vel meget godt at der er sådan nogle fornuftige mennesker som mig der påtager sig opgaven... 8( Og heldigvis laver man også en masse andet som lærer - men det er jo vigtigt at man kan grammatikken til det sprog man skal undervise i! Og nu er det vist ved at være sengetid for mig...

Anmeld

28. maj 2008

Grynt

Siber skriver:

ja jeg er her også!

Bare det ikke blæser
Knus Siber

Uhhh det er virkelig stort når ens baby lige pludselig skal i bh. Da Aske startede græd jeg fordi jeg for det første var overbevist om, at han bare var ALT for lille til sådan en stor udfortring/sted som en bh. For det andet så følte jeg mig som jordens dårligste mor, fordi jeg lod ham komme i BH..LÅÅÅÅL. Men han elsker sin BH og er skide sur over ikke at få lov til at komme afsted lørdag/søndag.

Men held og lykke på mandag og dejlig tur til Bornholm (H)

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] aj hvor lyder det bare kedeligt? er det kun sådan noget lærere gør?? hvorfor vil man så være lære? astrid hvorfor vil 'man' det? [/citat] HAHAHA... Det spørger jeg også tit mig selv om! Hvorfor Astrid, hvorfor? Men der er jo for fanden nogle der skal lære de der unger at læse, skrive, regne og alt det andet man skal kunne i denne verden. Og så er det vel meget godt at der er sådan nogle fornuftige mennesker som mig der påtager sig opgaven... 8( Og heldigvis laver man også en masse andet som lærer - men det er jo vigtigt at man kan grammatikken til det sprog man skal undervise i! Og nu er det vist ved at være sengetid for mig... [/citat] ja det er jo også rigtigt. det er jo jeres ansvar også, at væres unger lærer noget. ja godnat og sove godt søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.