så sidde man her helt alene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

ka li ja

..... ude i skuret med sin pc, og får sig en smøg.
manden er nede og grille på skolen, og ungerne sover:D ahhhhh
og så ville jeg lige ta jer med her ud. plejer jo at ha manden at spille bg med.
det er nu dejligt med helt FRED. men syntes også virkelig jeg trænger, børnehaven strejker jo, og alexander er jo ikke et af de mest rolige børn. så der er fart på:)
nå men hva ska i så lave her i aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Tynen

Jeg har lige malet skabe til den store guldmedalje - Skal jo nå en masse før jeg starter på work på mandag.

Men hvor er folk henne i aften??!
Sig nu ikke at man pludselig ikke har nogen undskyldning for at komme videre med rengøring osv..

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

haha ok, er det til stellas værelse, eller hvor skal i ha skabe malet?
fåårk starter du allerede på mandag!!

Anmeld

28. maj 2008

Tynen

Nej vi har en virkelig grøn udestue og et virkelig brunt rum ved siden af jeg er ved at bearbejde med hvid maling.

JA! BUHUUU!!!
Jeg vil ikke på arbejde igen!
Jeg vil være herhjemme og fede den.

Seriøst - Er vi de eneste 2 herinde? :P

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

ja der sker ikke meget så det er vi sikkert!
ja man har bare lyst til at blive hjemme for evivt!! aj måske ikke lige evigt, men bare lige måske et halvt år mere8D

Anmeld

28. maj 2008

Astrid P

Narj da, jeg er her også... lidt.
Jeg sidder og sveder over elevtekster på engelsk som jeg skal rette i forbindelse med min grammatik-eksamen... KEEEEEDELIGT!
Så jeg dyrker lidt overspringshandlinger i ny og næ.
Er alle andre mon gået i seng allerede?

KH Astrid

Anmeld

28. maj 2008

Joan ( Smallie )

Nej jeg er her også :$

Jeg sidder bare og feder den på sofaen :$

Nyder at min dreng ikke har problemer med at falde i søven til nat og ikke har de problemer i har lige nu. Men ok nu havde han jo også kolik til han var 6 måneder..:( Så han har nok været det tvær han skal være;)

Joan som har været på arbejde et par måneder efterhånden

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

er du glad for at du arb allerede?

Anmeld

28. maj 2008

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

er du glad for at du arb allerede?

Hvis det var til mig er svaret ja, Niels trænger til at komme ud og det gør jeg bestemt også. :$

Jeg gik jo fra at ekspedere ( staves? ) omkring 400 kunder om dagen til at gå her hjemme alene med vovsen og knægten da han kom. Så var ved at blive tosset knolden af at gå og lave ingen ting og blev mere og mere doven. Så ja hekt klart jeg er glad for det

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Narj da, jeg er her også... lidt. Jeg sidder og sveder over elevtekster på engelsk som jeg skal rette i forbindelse med min grammatik-eksamen... KEEEEEDELIGT! Så jeg dyrker lidt overspringshandlinger i ny og næ. Er alle andre mon gået i seng allerede? KH Astrid[/citat] aj hvor lyder det bare kedeligt? er det kun sådan noget lærere gør?? hvorfor vil man så være lære? astrid hvorfor vil 'man' det? karina nu på vej ud for at spille backgammon,men er tilbage om lidt når manden har fået tæv hæhæhæhæhæh8D8D8D(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.