Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Der står, at det er fordi forældrene flyver, og det var temaet for bordpynten også Sikken en flot kage!! Synes det er super flot at den lille flyver er glimmer-agtig! Har så meget respekt for jer kagedamer!!
Der står, at det er fordi forældrene flyver, og det var temaet for bordpynten også
Sikken en flot kage!! Synes det er super flot at den lille flyver er glimmer-agtig!
Har så meget respekt for jer kagedamer!!
Ahaa Så der var noget med den der flyver der
Og tak for respekten på min egen og resten af kage-damernes vegne hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er skide flot..
hvor store springforme har du brugt, altså jeg mener, hvor store er de runde kager.. i Ø.
Hvor ser en bare flot og lækker ud
Tak ska i ha ! Jeg har lige fået tilbagemelding fra dem og de var bare super glade for den og syns den havde været super lækker. Det var rigtig dejlig at få afvide når man nu har brugt så lang tid på den!
Formene har ø 30,25 og 20 !
Anja Dahl skriver: Tak ska i ha ! Jeg har lige fået tilbagemelding fra dem og de var bare super glade for den og syns den havde været super lækker. Det var rigtig dejlig at få afvide når man nu har brugt så lang tid på den! Formene har ø 30,25 og 20 !
Hvad med det der du har brugt til tyllerne?
Zafir skriver: Hvad med det der du har brugt til tyllerne?
Jeg har brugt RI til at tylle med...er det det du mener??
Anja Dahl skriver: Jeg har brugt RI til at tylle med...er det det du mener??
Altså frostingen ?
Kanon flot kage...
Zafir skriver: Altså frostingen ?
Royal Icing
1½ past. æggehvide
1 tsk. citronsaft
300g flormelis
Og så kan det farves som man vil
Anja Dahl skriver: Royal Icing 1½ past. æggehvide 1 tsk. citronsaft 300g flormelis Og så kan det farves som man vil
Aha tak
Jeg må se at komme igang med at øve mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128