Utraditionel dåbskage til pige (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.868 visninger
42 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

propogberta

Jeg er lige blevet færdig med en ret utraditionel dåbskage til en pige. Den skulle være med en flyvemaskine da begge forældrene flyver og det var temaet i bordpynten også! Den er i 3 etager og til 60 personer. Der er det samme i alle 3 kager...2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag brombærmousse og 1 lag maraboucreme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA Den er rigtig fin, hvorfor er der en flyver på? Er hun lavet i en flyver eller hva?

Men altså - du ser ud til at kunne din tylle-teknik. Det vil jeg bare SÅ gerne lære. Hvad har du brugt? for der er jo ikke andet, end at komme igang, finde noget godt til tylle med også bare prøve en helt masse forskelligt...

Anmeld

28. marts 2010

Sommerfuglelarven

Wauw hvor er den flot!

Anmeld

28. marts 2010

otlitrom

Zafir skriver:

HAHA Den er rigtig fin, hvorfor er der en flyver på? Er hun lavet i en flyver eller hva?

Men altså - du ser ud til at kunne din tylle-teknik. Det vil jeg bare SÅ gerne lære. Hvad har du brugt? for der er jo ikke andet, end at komme igang, finde noget godt til tylle med også bare prøve en helt masse forskelligt...

Der står, at det er fordi forældrene flyver, og det var temaet for bordpynten også

Sikken en flot kage!! Synes det er super flot at den lille flyver er glimmer-agtig!

Har så meget respekt for jer kagedamer!!

Anmeld

28. marts 2010

grube1984

Anja Dahl skriver:

Jeg er lige blevet færdig med en ret utraditionel dåbskage til en pige. Den skulle være med en flyvemaskine da begge forældrene flyver og det var temaet i bordpynten også! Den er i 3 etager og til 60 personer. Der er det samme i alle 3 kager...2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag brombærmousse og 1 lag maraboucreme.

Hold fast for en fin kage.. Den er da bare en succes og så lækker og fin! Nøj, hvor er jeg bare misundelig og imponeret.. Hvordan dælen har du lavet den?
Jeg vil også bare SÅ gerne lave en fin kage til Nicklas' første fødselsdag, men aner slet ikk hvordan man gør...

Anmeld

28. marts 2010

anna-jonas

Om jeg begriber hvordan man kan lave så flot en kage..................det lærer jeg ALDRIG *HULK*

Har du været på kursus??

Anmeld

28. marts 2010

Loa

Fåååååårk en flot kage

Den er da bare mega cool og sød

Godt arbejde, og så ser den lææææker ud

Anmeld

28. marts 2010

qp

waaau hvor er den bare super flot

Anmeld

28. marts 2010

nannanadja

meget flot kage

Anmeld

28. marts 2010

propogberta

Tusind tak alle sammen! Jeg er oz selv meget godt tilfreds med den og syns egentlig det var lidt sjovt at den ikke skulle være helt alm. med babyer og bamser!

Anna-jonas: Jeg har aldrig været på kusus...det hele er selvlært! Det er min 10. kage så syns egentligt det er gået meget godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.