Jeg bliver sat i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Tullebobs

Rollo skriver:

Hej tøser

Er kommet hjem fra kontrol på fødegangen..

Har stadig alt for højt blodtryk og mistanke om svangerskabsforgiftning, selvom blodprøven er fin og at jeg har det godt.... Men overlægen og JM synes at lillepigen skal ud inden det evt bliver værre...

SÅ på mandag skal jeg scannes, ha taget blodprøve og kørt en ctg samt taget blodprøve igen og så bliver jeg sat igang ( Med mindre fødegangen er fuld booket)

De regner ikke med at jeg er "moden" forneden så skal ha en stikpille - evt 2 på mandag og så igen tirsdag hvis der ikke er sket noget... SÅ JEG HAR MIN PRINSESSE I MINE ARME INDEN PÅSKE

Da jeg har højt blodtryk tager vi fødslen i små bidder og ser hvordan mit blodtryk udvikler sig... Så fødslen kan også ende i kejsersnit hvis det forbliver højt og jeg ikke må presse!

Puha - kan slet ikke fatte at jeg skal sættes i gang på mandag (39+6) så dagen før min termin! Det er SÅ underligt at tænke på... Er IKKE vildt begejstret for at jeg skal sættes i gang da jeg tror fødslen bliver meget længere og værre (dum tanke) MEN kan jo være at hun kommer af sig selv i weekenden

SÅ mærkeligt at vide at hun kommer mandag(nok ikke), tirs  eller onsdag i næste uge.... PUHA - Bliver vildt nervøs nu!

Håber jeg kan få en god weekend uden for mange bekymringer og tanker om på mandag...

I aften skal kæresten og jeg ud at spise og i bio

Tak fordi du læste med - Og har du nogle råd, erfaringer eller andet, så smid dem gerne herunder

Knus Rollo 39+3

Vil bare ønske dig held og lykke med den forestående fødsel. Det er den største oplevelse Og sikke et påskeæg du får i år

Knus fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

lululupo

uhhh spændende!!!!!! Tænk tirsdag, nøj du må være spændt!!!

Anmeld

26. marts 2010

Skouboe

LouiseLarsen skriver:

Måske et dumt spørgsmål... Men hvordan ikke klar??

Havde du slet ikke åbnet dig, lagde hovedet ikke langt nede eller hvordan?

Jeg havde overhovedet ikke åbnet mig og havde en cm livmoderhals da vi startede. Min datter stod fint fast og havde gjort det siden uge 32.

Anmeld

26. marts 2010

Skouboe

Rollo skriver:

Puha - det var lang tid... Fik I ikke lov til at komme hjem i de 4 døgn?? Og hvad gjorde at endte du i AKS??

Jo, jeg lå og rakkede frem og tilbage mellem Ølstykke og Hillerød 2-3 gange dagligt fordi jeg ikke gad blive der.

Vi endte med AKS at flere årsager - nok mest fordi jeg efter 12 timers ve-storm med veer der var for korte til at være effektive, og en epidural der slet ikke virkede havde så mange kramper og smerter at jeg bare lå og rystede og græd.

Anmeld

26. marts 2010

MorTilGustav

Hej!
Vil bare ønske dig held og lykke og sige at der skete næsten det samme for mig: Jeg fik stikpiller dagen før min termin pga mistanke om begyndende svangerskabsforgiftning (forhøjet blodtryk og protein i urinen). Jeg havde en super god fødsel
Læs gerne min FB: https://www.baby.dk/debat/30843pi1/foedselsberetninger/saa-kom-min-bette-mand-ud-.aspx#GoToMessage
Håber det går godt!

Anmeld

26. marts 2010

Majbriteriksen

Hej

Pøj pøj med alt det spændende som kommer lige om lidt

Jeg blev sat i gang med nr 2. Han stod ikke helt fast, og min livmoderhalsen var ikke helt udslettet. Jeg fik lagt en stikpille kl. 1430 og blev sendt hjem igen med beskeden om at komme igen næste morgen for at få lagt 2 op. I løbet af dagen skete der bare ingenting men ved 0030 tiden begyndte det at murre lidt. Kl. 130 ringede jeg til fødegangen,  ankomst kl. 230 ved fødegangen. kl 439 ankomst af magnus. Så han er født 3-4 timer før vores aftale på fødegangen.

Jeg håber for dig at du kan få det "overstået" lige så hurtigt som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.