Hej tøser 
Er kommet hjem fra kontrol på fødegangen..
Har stadig alt for højt blodtryk og mistanke om svangerskabsforgiftning, selvom blodprøven er fin og at jeg har det godt.... Men overlægen og JM synes at lillepigen skal ud inden det evt bliver værre...
SÅ på mandag skal jeg scannes, ha taget blodprøve og kørt en ctg samt taget blodprøve igen og så bliver jeg sat igang ( Med mindre fødegangen er fuld booket)
De regner ikke med at jeg er "moden" forneden så skal ha en stikpille - evt 2 på mandag og så igen tirsdag hvis der ikke er sket noget... SÅ JEG HAR MIN PRINSESSE I MINE ARME INDEN PÅSKE 
Da jeg har højt blodtryk tager vi fødslen i små bidder og ser hvordan mit blodtryk udvikler sig... Så fødslen kan også ende i kejsersnit hvis det forbliver højt og jeg ikke må presse!
Puha - kan slet ikke fatte at jeg skal sættes i gang på mandag (39+6) så dagen før min termin! Det er SÅ underligt at tænke på... Er IKKE vildt begejstret for at jeg skal sættes i gang da jeg tror fødslen bliver meget længere og værre (dum tanke) MEN kan jo være at hun kommer af sig selv i weekenden 
SÅ mærkeligt at vide at hun kommer mandag(nok ikke), tirs eller onsdag i næste uge.... PUHA - Bliver vildt nervøs nu!
Håber jeg kan få en god weekend uden for mange bekymringer og tanker om på mandag...
I aften skal kæresten og jeg ud at spise og i bio 
Tak fordi du læste med - Og har du nogle råd, erfaringer eller andet, så smid dem gerne herunder
Knus Rollo 39+3
Anmeld