Jeg bliver sat i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Mor til L&S

Hej tøser

Er kommet hjem fra kontrol på fødegangen..

Har stadig alt for højt blodtryk og mistanke om svangerskabsforgiftning, selvom blodprøven er fin og at jeg har det godt.... Men overlægen og JM synes at lillepigen skal ud inden det evt bliver værre...

SÅ på mandag skal jeg scannes, ha taget blodprøve og kørt en ctg samt taget blodprøve igen og så bliver jeg sat igang ( Med mindre fødegangen er fuld booket)

De regner ikke med at jeg er "moden" forneden så skal ha en stikpille - evt 2 på mandag og så igen tirsdag hvis der ikke er sket noget... SÅ JEG HAR MIN PRINSESSE I MINE ARME INDEN PÅSKE

Da jeg har højt blodtryk tager vi fødslen i små bidder og ser hvordan mit blodtryk udvikler sig... Så fødslen kan også ende i kejsersnit hvis det forbliver højt og jeg ikke må presse!

Puha - kan slet ikke fatte at jeg skal sættes i gang på mandag (39+6) så dagen før min termin! Det er SÅ underligt at tænke på... Er IKKE vildt begejstret for at jeg skal sættes i gang da jeg tror fødslen bliver meget længere og værre (dum tanke) MEN kan jo være at hun kommer af sig selv i weekenden

SÅ mærkeligt at vide at hun kommer mandag(nok ikke), tirs  eller onsdag i næste uge.... PUHA - Bliver vildt nervøs nu!

Håber jeg kan få en god weekend uden for mange bekymringer og tanker om på mandag...

I aften skal kæresten og jeg ud at spise og i bio

Tak fordi du læste med - Og har du nogle råd, erfaringer eller andet, så smid dem gerne herunder

Knus Rollo 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

FruEllingsen

Hvor er det dejligt at i snart bliver forældre

Håber det hele kommer til at forløbe uden problemer

Anmeld

26. marts 2010

Skouboe

Sørg for at have skiftetøj med til manden og underholdning og noget i begge kan spise... og indstil jer på et langt forløb, så kan I kun blive positivt overrasket.

Jeg blev sat i gang i 39+0 og min krop var heller ikke klar. Det tog 4 døgn og endte i AKS.

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa med dig

Ihh bliver spændende.... Pøj pøj med den foregående fødsel!

Jeg skal selv til undersøgelse mandag, og måske sættes igang der.....

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

Skouboe skriver:

Sørg for at have skiftetøj med til manden og underholdning og noget i begge kan spise... og indstil jer på et langt forløb, så kan I kun blive positivt overrasket.

Jeg blev sat i gang i 39+0 og min krop var heller ikke klar. Det tog 4 døgn og endte i AKS.

Måske et dumt spørgsmål... Men hvordan ikke klar??

Havde du slet ikke åbnet dig, lagde hovedet ikke langt nede eller hvordan?

Anmeld

26. marts 2010

Mor til L&S

Skouboe skriver:

Puha - det var lang tid... Fik I ikke lov til at komme hjem i de 4 døgn?? Og hvad gjorde at endte du i AKS??

Anmeld

26. marts 2010

MyBaby

Ih, jeg bliver faktisk en smule misundelig på dig - selvom det selvfølelig ikke er en vildt rar situation, du står i! Men tænk på de gode ting ved det, som du også selv siger - du har snart din lille skat i armene og det er jo bare det ultimativt vigtigste! Rigtig meget held og lykke fra mig!

Nina - 39+1, som også håber snart at kunne holde den lille i mine arme!

Anmeld

26. marts 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Ih, jeg bliver faktisk en smule misundelig på dig - selvom det selvfølelig ikke er en vildt rar situation, du står i! Men tænk på de gode ting ved det, som du også selv siger - du har snart din lille skat i armene og det er jo bare det ultimativt vigtigste! Rigtig meget held og lykke fra mig!

Nina - 39+1, som også håber snart at kunne holde den lille i mine arme!

Ja prøver også KUN at tænke på de gode ting Men det er jo også samtidig lidt skræmmende, men også spændende

Håber på et godt, nemt og hurtigt forløb.. selvom jeg skal sættes i gang..

Tak - også alt held og lykke til dig når det blir din tur

Knus

Anmeld

26. marts 2010

Valle81

Rollo skriver:

Hej tøser

Er kommet hjem fra kontrol på fødegangen..

Har stadig alt for højt blodtryk og mistanke om svangerskabsforgiftning, selvom blodprøven er fin og at jeg har det godt.... Men overlægen og JM synes at lillepigen skal ud inden det evt bliver værre...

SÅ på mandag skal jeg scannes, ha taget blodprøve og kørt en ctg samt taget blodprøve igen og så bliver jeg sat igang ( Med mindre fødegangen er fuld booket)

De regner ikke med at jeg er "moden" forneden så skal ha en stikpille - evt 2 på mandag og så igen tirsdag hvis der ikke er sket noget... SÅ JEG HAR MIN PRINSESSE I MINE ARME INDEN PÅSKE

Da jeg har højt blodtryk tager vi fødslen i små bidder og ser hvordan mit blodtryk udvikler sig... Så fødslen kan også ende i kejsersnit hvis det forbliver højt og jeg ikke må presse!

Puha - kan slet ikke fatte at jeg skal sættes i gang på mandag (39+6) så dagen før min termin! Det er SÅ underligt at tænke på... Er IKKE vildt begejstret for at jeg skal sættes i gang da jeg tror fødslen bliver meget længere og værre (dum tanke) MEN kan jo være at hun kommer af sig selv i weekenden

SÅ mærkeligt at vide at hun kommer mandag(nok ikke), tirs  eller onsdag i næste uge.... PUHA - Bliver vildt nervøs nu!

Håber jeg kan få en god weekend uden for mange bekymringer og tanker om på mandag...

I aften skal kæresten og jeg ud at spise og i bio

Tak fordi du læste med - Og har du nogle råd, erfaringer eller andet, så smid dem gerne herunder

Knus Rollo 39+3

Vil bare sige, wauw, det lyder spændende:0)

Knus fra en, som også på den ene eller anden måde selv har sin søn i armene inden påsken:0)

Stort knus og monster meget held og lykke

Christina

41+4

Anmeld

26. marts 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Vil bare sige, wauw, det lyder spændende:0)

Knus fra en, som også på den ene eller anden måde selv har sin søn i armene inden påsken:0)

Stort knus og monster meget held og lykke

Christina

41+4

1000 1000 1000 tak Og i lige måde

Jah i påsken sidder vi med vores guldklumper i vores arme

Knus og tanker til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.