Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
når i laver en lagkage..firkantet eller rund, så er der jo ikke bund foran fyldet. Hvorda smører i så smørcreme på ??
JEg havde et hyr med at få fordelt smørcreme på fyldet..det blev jo næsten blandet sammen med og derfor endte det med et ret tykt lag..men det skal der måske også bare ??
Så hvordan gør i det?
:-) Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med her. Har nemlig ikke prøvet dette endnu, men det skal jeg i næste uge...
Følger også lige med - skal nemlig prøve at lave min første kage med mmf og smørcreme her til min fødselsdag..
Det kan jeg hurtigt forklare...
Når nu I skal smøre dem op, så smør et tyndt lag på over det hele, smid kagen på køl, når det så er stivnet, så giver I et nyt lag... Og sådan bliver I bare ved indtil i er tilfredse... Fix og færdig...
Sabina & Simone skriver: Det kan jeg hurtigt forklare... Når nu I skal smøre dem op, så smør et tyndt lag på over det hele, smid kagen på køl, når det så er stivnet, så giver I et nyt lag... Og sådan bliver I bare ved indtil i er tilfredse... Fix og færdig...
Super! Tak
Ranarupta skriver: Super! Tak
Så lidt da
men hvordan får du hæftet smørcremen på creme?? en daimcreme fx? Man kan jo ikke bare smøre et tyndt lag på creme?!
På bundene er det jo nemt nok..men smørcreme og kagefyld(creme) .... Det hæfter jo ikke på samme måde.
Sørg for at kagen er godt kold og at smørcremen er stue-temp. Giv den evt 10 sek i microen, så går det lettere, men kender godt problemet :-)
syntes også det er noget være svineri at stå med...
men hvorfor er det egentlig at der skal smørcreme på? og kan det undlades?
ladydan1 skriver: men hvordan får du hæftet smørcremen på creme?? en daimcreme fx? Man kan jo ikke bare smøre et tyndt lag på creme?! På bundene er det jo nemt nok..men smørcreme og kagefyld(creme) .... Det hæfter jo ikke på samme måde. :-) Sisse
hvorfor smører du creme på fyld?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128